شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژایرانسل

يكشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ب.ظ

ارسال ۱به۸۴۸۱۱

سپس

Ozv mliga

به۸۲۸۲

سپسML 111 به ۸۲۸۲

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۰
رویای خیس

نظرات  (۹)

داداش من تواون وبلاگت هم خیلی وقت پیش بودم ولی این وبلاگت ازاون قبلی خیلی بهتره!!!
پاسخ:
سلام
مرسی ازشما
۳شنبه بلاگفا درست میشه

dametgarm dadash hichi nadashtam   be moghe bod    



دمت گررررررم داداش گلم
سارا خانوم.اول به منم نداد.الان انجام بده عدد 1رو به 84811بفرست بعد ML 111به 8282.میده بهت من خودم دوباره به خطی که نداد انجام دادم گرفتم.
مرسی دمتون گرم داداش رضا فقط این پازل ب دوتا خطم داد خداییش چن تا خط داری داش رضا؟:-)
من طبق دستور العمل پیش رفتم با 4 خط تونستم شارژ بگیرم دمت گرم رضا جان
منم طبق روش شما رفتم ولی فقط شارژم صفر شد حالا دیگه نمیتونم دوباره بزنم!!!!!
ولی بازم ممنون
پاسخ:
سامانه۸۴۸۱۱ک راحت میده
من۱۸تاگرفتم بخدا
جون مادرت نذار از این سامانه های شخمی
به یک نفر شارژ میدند اما از سی نفر شارژ میخورند
طبق دستورالعمل خودت و با چند روش دیگه و با چند خط مختلف امتحان کردم از ۶ تا فقط به ۲ تا شارژ داد
پاسخ:
من اون چیزی ک بلدم میزارم 
شما نزنید تا شارژ شما کم نشه
همممم.اینم قبلا گرفتم.همممم.فقط شارژمو خورد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی