شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

سیمکارت رایگان

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۳ ب.ظ

باسلام

درصورتی ک کمتر از ۱۰سیمکارت بنام شماهست ازسامانه استفاده کنید

ﺳﯿﻤﮑﺎﺭﺕ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ !

ﺍﺭﺳﺎﻝ 1 ﺑﻪ 8058

و طی کردن مراحل

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۶
رویای خیس

نظرات  (۴۲)

الانم میده؟؟؟


پاسخ:
خیر
۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۹ محمدحسین درویشی
سلام کسی می دونه چه جوری میشه شارژ رایگان چه جوری میشه از ایرانسل گرفت لطفا سریع جواب بدین
سلام واقعا رایگان میدی یا همش پیامک میاد باسمون که پول سیم کارت رو میگیرم بگین راست میگی یا دروغ جونتو راستشو بگو.
پاسخ:
تاریخ پست مربوط به کی هست????
جونت رو قسم بخورم???
این سیمکارت مربوط به چند وقت پیش هست
بروسایتش اگر هنوز فعاله بگیر
جان مادرت سیم کارت رایگان میدی کاملا رایگان بدون هزینه پست بگو به ایمیلم بفرست.

پاسخ:
من  ک نمیدم
اپراتور میده شما باید مراحلش بری 
البته تاریخ پست دقت کن
سلام ببخشید ولی اگر قضیه این سیمکارت هاراست بود مردم انقدرمعطل نمیکردید والا بری پول بدی سیمکارت بخری زودتربه دست میرسه تا این همه مدت علافی8
پاسخ:
به تاریخ گذاشتن پست دقت کن
سلام خدایی سیمکارت مجانی میدید اگه میدید دیتا فقط بده ممنون 

پاسخ:
سلام
قطعا میده
با سلام من هرچی پیام میدم عددیک روبه ۸۰۵۸ جواب نمیدن براسیم کارت رایگان
پاسخ:
سلام
تاریخ گذاشته شده رو دقت کنید
باسلام ببخشید من تو سایت دیدم نوشته بود عدد1را به سامانه2100بفرستید من فرستادم گفت کد پستی نام و نام خانوادگی و شماره ثابت رو بدید واقعا راسته سیم کارت میدن؟؟؟
پاسخ:
سلام اره میاد
سایتتون عالیه ممنون 
مچکر
^__________________^
سلام این سیمکارت رو کی ارسال میکنه؟واقعا رایگانه؟؟؟
پاسخ:
سلام
وقتش تمام شده
باسلام ببخشید شماره پشتیبان سیم کارت رایگان رابدید
پاسخ:
سلام حذف شده
سلام من چند ماه پیش زدم ولی نفرستاد برام
salam     man sim kart ro be nam khodam gereftam ama adres jaei dige ro dadam sim miyad ya na?
پاسخ:
سلام به همون ادرس ارسال میشه
 چیکارکنم شارژ هدیه بگیرم ب غیراز  142یا144                                یه چیز جدیدباشه توروخدا زود جواب بدین
پاسخ:
سلام
سایت همراه اول برید طرح های خوبی داره

سلام من دوخط ایرانسل دارم براهردوشون هدیه اومدهه الان نمیدونم کدوم هدیه اینه یا برعکس بنظرتون چطور تشخیص بدم؟

با سیم هدیه بزنم میشه برام 4تا بیاد؟

سلام.سیمکارت داداش و خواهرم بنام خودم فرستادم آدرسها کد پستی همه 1جا میباشد مشکل نداره.فرستاده میشه یا مشکل داره
پاسخ:
سلام ن مشکلی نداره
سلام من دوماهه پیش به 8058 اس دادم برا سیم رایگان ولی هنوز برام نیومده, چجوری میتونم پیگیری کنم؟

سلام برای من سیم رایگان اومدچه جورفعالش کنم
سلام خسته نباشی سیم کارت ب اسم پدرمه ولی اسم خودم رو فرستادم حالا چی میشه
ببخشید من یه مدت پیش یه پیام برام اومد از طرف ایرانیان که برنده سیم هدیه شدم نام و نام خانوادگی کد پستی کد ملی خواست میخواستم بدونم سرکاریه یا واقعا میده 
پاسخ:
سلام اره میده 

بعد از چند روز به دستمون میرسه سیم کارت
پاسخ:
دوهفته
سلام من سیم کارت بنام خودمونیست! اما نام و آدرس خودم دادم حالا چی میشه؟ سیم کارت میاد؟ یا نمیاد؟ و اگر هم نمیاد مشکلی پیش میاد؟یا نه؟
پاسخ:
سلام
راستش تناقض اطلاعات باعث باطل شدنش میشه
سلام. من امروز میخام درخواست بدم.
به مامور پست که ناید در قبال این سیمکارت هزینه ای بدیم آیا؟
سوال دوم اینکه من 4 تا خط به نام و مشخصات خودم دارم فعال هم هست (ازشون استفاده میشه). برای هر چهار خط این کار رو کنم برام 4 تا سیمکارت هدیه میاد؟
سلام
من تماس گرفتم گفت فقط به اونای سیم کارت میدیم که خود ایرانسل اس داده باشه که شما سیم کارت برنده شدین در غیراینصورت تعلق نمیگیره
بنظرشما تعلق میگیره یا نه آیا سیم میدن؟؟؟؟؟؟؟/
مرسی
سلام
سیم رایگان واقعا میدن؟
من وارد کردم موقع تحویل هیچ هزینه نباید داد یا هزینه سیم و پست باید داد؟
پاسخ:
سلام
با پشتیبانی تماس بگیرید 
تا ۲روز پیش کاملا رایگان بود
آقا رضا برای منم پیام یک گیگ اینترنت رایگان اومد ولی حواسم نبوده اشتباهی پاک کردم پیامک را. الان نمی دونم چه کدی را بزنم فعال بشه چون پیامش پاک شده. راهی هست داداش بفهمم چی را باید بزنم فعال شه. ممنونم 
سلام آقا رضا 

میگه سیم کارت توسط پست ارسال میشه . بنظرتون پست چقدر هزینه خواهد گرفت و حتما پول سیم کارت رو هم میگیرن ؟
حالا میخواستم زنگ بزنم ٧٠٠ .پس خیالم راحت شد :) :) ولی شوخی خوبی نبودا 
:).ممنون که به موقع به سوالامون جواب میدین.خسته نباشی 
پاسخ:
ببخشید
من یه جا شنیدم فقط واسع کسایی که پیام اومده باشه میدن.زنگ زده،700
سلام داش رضا. دوستم فکر کنم از 10 سیم بیش تر داشت اما بازم این سامانه رو با هر خطش زد حالا چی میشه چه اتفاقی میفته براش؟؟!!
پاسخ:
سلام بیشتر از۱۰سیم براش سیمکارت نمیاد همین 
داش من ب اسم خودم ی بار ثبتنام کردم گف سیمکارت فرستاده مشه
الان دوباره میتونم بل ی سیمکارت دیگ ب نام خودم بگیرم؟کد پستی خودمو بفرستم مشکلی پیش نمیاد ک؟
پاسخ:
ن مشکلی نداره 
سلام خسته نباشین
سیم کارت به اسمه خواهرم بود ولی به اسمه خودم فرستادم.حالا چیکار کنم؟ .قبله اینکه کامنتارو بخونم ثبت نام کردم .راهنماییم کنین خواهشا
پاسخ:
اتفاقی پیش نمیاد شوخی کردم
سلام داداش،طاعات و عباداتت قبول باشه.
از ایرانسل اس اومده تبریک یه گیگ اینترنت رایگان 7روزه به شما تعلق گرفته.اینو چه جوری میشه انتقال داد به یکی دیگه.ممنون میشم راهنماییم کنی.با تشکر

پاسخ:
سلام
مرسی همچنین
 
داداش کدش فراموش کردم
داداش بهم گف سیمکارت در اسرع وقت ارسال میشه یعنی حله؟
ی سوال دیگه چند تا دیگه میتونم بگیرم؟
پاسخ:
باهر خط یدونه
واقعا دیگه شورشو در آوردن.چرا شارژ نیس آخه پس؟چرا رضااااااااااااااا؟
پاسخ:
ماه رمضان هست نمیزارن
ایرانسل بمن اس داده تبریک یه گیگ اینترنت رایگان 7روزه به شما تعلق گرفته هدیه داده من استعلام کردم نوشته سه روزه
میتونم این اینترنت رو به دوستام هدیه بدم یا قسمتی ازاون رو بهشون بدم اگه میشه چجوری لطفا پاسخ بدید ممنون.
پاسخ:
اره میتونی بهشون بدی
راستش کد استفادش فراموش کردم
من خط ب اسم بابامه اما واسه هدیه اسم و آدرس دوستم رو زدم..یعنی نمیشه؟
پاسخ:
اینجوری دوتا خط رو سوزوندی
سلام
واقعا هدیه میده؟
احساس میکنم واسه ثبت اطلاعات افراد این کار ایرانسل میکنه و هدیه نمیده
واقعا جایزه میده؟
پاسخ:
اره میده
مرسی داداش
داداش سیم بنام کس دیگه باشه میشه بنام خودم درخواست بدم میده؟ممنون میشم جواب بدی
پاسخ:
باخطی ک بنام خودت نیست اصلا نزن ک تناقض اطلاعات میشه
Raste Ya Doroq ???

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی