شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اینترنت رایگان

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ق.ظ

*780*5*4 #

اول ثبت نام کنید بعد فعال کنید

۶۰مگ رایگان هفتگی

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۲۸
رویای خیس

نظرات  (۳)

سلام داداش رضا پس چرا من ازش شارژ گرفتم اینترنت نبود چن بار گرفتم
پاسخ:
سلام
الان بزن نت میده
سلام و عرض ادب،
داداش من در مورد شارژ ozv rdah سوال دارم اگر محبت کنید و راهنمایی کنید ممنون میشم. من این کد را برای خودم و دو سه تا از دوستانم زدم اما جای تخفیف شارژ اینترنت داده بهمون در حالی که که بهمون گفته بود شارژ میده.. اینترنت هم به کار من نمیاد اصلا. خواستم به پشتیبانیش بگم اما تو پیامک شماره پشتیبانی خیلی عجیب غریبه . نوشته تیتراژهای ماندگار، برگزار کننده بییپ ، شماره پشتیبانی: 0219696824264 

ده رقمه شمارش! وقتی می زنگم میگه اشتباهه این شماره موجود نیست. بدون 96 اولی هم میزنم باز میگه موجود نیست..متاسفانه نمیدونم چرا این شماره را دادن.فکرکنم قصدشون آزاره و سرکاری هست.ممنون میشم راهنمایی کنید آقا رضای گل. ببخشید که اینجا پست دادم، پست مربوط به این سامانه را پیدا نکردم. بازهم از لطف  و راهنماییتون متشکرم.
پاسخ:
سلام دست عزیز
rdah
کلا مربوط به نت هست هیچوقت شارژ نمیده شاید بانام شارژ وارد شده ک نت رو قالب کنه
تخفیف۴۶۰۰نت هست 
دیروز خواستم بزارم ولی همیشه قبلش‌باپشتیبانی چک میکنم متاسفانه شماره اشتباه بود نزاشتم
چه جوری فعال کنیم ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی