شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

پیشبینی همراه اول۳شهریور

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

شارژ رایگان همراه اول برای پیش بینی درست بازی امروز سایپا و سپاهان ( شروع بازی 19:10 امروز )

برد سایپا عدد 1 به 203060

مساوی عدد 2 به 203060

برد سپاهان عدد 3 به 203060

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
رویای خیس

نظرات  (۱۰)

4 صبح؟یابعدازظهر؟
پاسخ:
بعدازظهر
pishbinim dorst bud chejuri sharj bgiram
پاسخ:
فرداساعت۴ت ۱۰۰۰بفرست براش
اگه درست حدس زدی چی باید بفرستی شارژ بگیری؟
پاسخ:
ت ۱۰۰۰
باید چه کدی رو بفرستم که لغو بشه؟توی پیامی که برام اومده ننوشته که چه جوری باید غیرفعالش کنم.طبق گفته شما میخوام لغو کنم دوباره بفرستم.
پاسخ:
توپ خاموش
سلام داداش لطفا وبلاگ قبلیت reza3746.blogfa.comرو درست کن پیغام میده The service is unavailable

نتیجه بازی آرسنال لیورپول چی شد؟کدوم باخت؟کدوم برد؟
سلام واسه پیش بینی بازی امروز سپاهان سایپا من دوبار ت 3 رو فرستادم نوشت نظر شما ثبت شد میخواستم بدونم اگه دوبار بفرستم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟من رو از دریافت شارژ محروم نمیکنن؟
پاسخ:
باید لغو کنی دوباره فعال کنی اگر پیشبینی دیشب درست بود لغو نکن بازی دیشب مساوی شده
سلام من دیشب اون پیش بینی بازی آرسنال که توی وبلاگ قرار داده بودی رو فرستادم نوشت نظر شما ثبت شد اما تا الان شارژی دریافت نکردم.تا چند ساعت بعد شارژ به دستم میرسه؟ممکنه عصر یا بعداز ظهرشارژ بیاد؟
پاسخ:
سلام
درست پیش بینی کرده باشی پیام میده بهت
رضا ایرانسل شارژ داریم امروز یا نه بازم
آقا رضا من از فوتبال سر در نمیارم کدومش بزنیم؟
پاسخ:
من زدم سپاهان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی