شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ همراه اول۳شهریور

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

شارژ هزاری جدید همراه اول با ارسال 10 به 203045 بعد مرحله دوم ساعت 12 شب بزنید با ارسال G 1000 به 203045(دوستان بهتره ساعته 10شب عضو شید ساعت 12 شارژو بگیرید)

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۰۳
رویای خیس

نظرات  (۷)

شارژ نمیده پشتیبانی هم گفت عضوی امت شارژ تعلق نگرفته هرچند امروز G 1000رو فرستاده بودم!!
پاسخ:
لغوکن ساعت۲۳:۳۰
جوابش۰۰:۲۰دقیقه بزن میده
من 30 دقیقه بامداد جوابشو فرستادم تا الان هیچی برام نیومده چکار کنم لغوش کنم
پاسخ:
دوباره بفرست
واسه من نمیفرسته اصلا
داداش رضا کد شارژم حذف شد ، چ جوری دوباره شارژ واسم میاد میشه راهنمایی کنید؟؟؟
پاسخ:
دوباره بزن
یه سوال داشتم تا چه ساعتی مهلت داره کدها رو ارسال کنیم؟؟؟
پاسخ:
قبل۱۲شب
جواب بعداز۱۲شب
باید برای دریافت شارژ باید خطمون شارژ داشته باشه؟یا با شارژ صفر هم میشه گرفت؟
ممنون
پاسخ:
باصفرهم میشه
این مطلبی که قرار دادید عالی بود.دمتون گرم که از همه وبلاگ ها وسایت ها جلوترید.این مطلب رو هنوز هیچ وبلاگ و سایتی که در زمینه شارژ رایگان کار میکنه نذاشته بود شما زودتر از همه گذاشتید.مرسی شما همیشه از همه جلوترید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی