شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

پیش بینی ۷تیر

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۳ ق.ظ

شارژ رایگان همراه اول ( 7 تیر ) برای پیش بینی درست بازی ( والیبال ) ایران و لهستان ( شروع بازی ساعت 21 ) ( پخش زنده از شبکه 3 )

برد ایران عدد 1 به 203047

برد لهستان عدد 2 به 203047

موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۴/۰۴/۰۷
رویای خیس

نظرات  (۸)

http://reza3746.blogfa.com/ین وبلاگت فعال شد
پاسخ:
اره فعال شده
سلام.من با خط بابام والیبالو درست پیش بینی کرده بودم اما فرداش اس تبریک نیومد.خودم ام 1000 فرستادم نوشت برای شما شارژ وجود نداره به دو دلیل.یا درست پیش بینی نکردین یا دیر پیش بینی کردین در حالی که من ساعت 8 پیش بینی کردم.چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام آقا رضا میشه روش انتقال اعتبار اینترنت ایرانسل رو پیدا کنی بزاری ممنون میشم.
جانم؟؟؟؟
از وبلاگ قبلی تو؟؟؟ والا من دوتا وبلاگ دارم یکیش همین برای شارژ هست که تو بلاگه یکیشم که یاس بنر هست!!
درضمن خودت که وبلاگمو تو بلاگفا اد کردی!!یادت نیست؟؟؟
سلاااام خوبی؟؟نماز روزتم قبول
آقا ممنونم که تو بلاگفا لینکم کردی!!امروز خبری از شارژ هست؟؟
پاسخ:
شما وبلاگ درست کردین؟ازوبلاگ قبلی من؟
دیگه پشتیبانی انلاین نداری؟
پاسخ:
فعلا ن
www.reza3746.blogfa.com
پاسخ:
اون ن
 بزودی حذف میشه چون وبلاگ اصلی میاد بجاش یکی از دوستان خواسته زرنگی کنه نمیدونه ک نسخه پشتیبان بلاگفا برای۱ماه فعال هست و بعدش وبلاگ های قبلی جایگزین میشن
سلام رضا ادرس قبلی بلاگفاتم مال خودته یا کس دیگه ای برش داشته؟اخه نوشته سجاد
پاسخ:
سلام
کدوم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی