شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۷تیر

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

 شارژ 1000 امروز 7 تیر ایرانسل 
ارسال ozv zaram به 8282 
بعد zr 139 به 8282 
لغو 

L ZARAM

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۷
رویای خیس

نظرات  (۱۰)

به نظرت درست میشه؟
پاسخ:
8282اره
ولی اون رو نمیدونم
سلام داداش من میفرستم ولی اصلا ارسال نمیشه
پاسخ:
سلام
هنگ کرده
سلام داداش رضا خسته نباشی, نماز روزه هاتم قبول, داداش چرا واسه 8282 zr 139 میفرستم نمیره؟؟؟
پاسخ:
سلام
مرسی همچنین 
هنگ کرده
سلام رضا چرا اس من به 8282 اصلا نمیره ساانه اشکال داره؟؟؟؟؟
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۵ رضا موزیک
سلام آقا سلام گل پسر دمت گرم آقا درود من یازده تا گرفتم خیلی راحت داد اوناییم که میگه کد ارسالی صحیح نیست دقت کنن یا فاصله بین عضو و عبارت رو نمیزارن یا هم که اشتباه مینویسن ببخش رضا جون دخالت کردم فدات بای
دستت درد نکنه گرفتم
اقا سجاد چه جوری گرفتی به من میگه کد ارسالی صحیح نیست
چرا همش میگه کد ارسالی صحیح نیست
پاسخ:
دوباره بفرست میده
لغو نکن
گرفتم..ممنون.خداخیرت بده
پاسخ:
سلام داداش چجوری امارگیر گذاشتی وبلاگ الان من میزارم میگه مشکل داره و کد تبلیغاتی هست

سلام.من فرستادم گفت کد ارسالی صحیح نیست.واسه همین لغو کردم دوباره عضو شدم.چون نامحدوده نگه داشتم یکم بعد بزنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی