شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطلاعیه۶تیر

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ق.ظ

باسلام

ضمن تبریک برد تیم ملی والیبال ایران کسانی ک درست پیش بینی کردن ساعت ۱۲به بعد م ۱۰۰۰ رو بفرستن به سامانه

امیدوارم امروز شارژ باشه

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۴/۰۴/۰۶
رویای خیس

نظرات  (۱۳)

سلام اقا رضا واقعا سیمکارت رایگانه نکنه بیاد پولشو از ما بگیره؟!!!
پاسخ:
خخخخ
سلام
خودش داخل پورتال ایرانسل زده
سلام ایا واقعا سیمکارت رایگانه نکنه بیاد پولشو از ما بگیره اقا رضا؟؟!!!!!
پاسخ:
سلام مطمئن نیستم داداش
سلام شارژ نیست؟؟؟سلام شارژ هست؟؟؟
سلام مجدد،جواب سوالمو ندادید که شارژ پیشبینی والیبال سرکاریه یا نه؟! آخه دفعه اول هم با پیشبینی درست شارژ نداد!!!
پاسخ:
سلام
م ۱۰۰۰بفرست براش
سلام شارژ نیست؟
پاسخ:
دارم تست میکنم
سلام
ببخشید من م ۱۰۰۰ روفرستادم کد شارژ رو داد بهم ولی کدشارژ مسابقه قبلی که پیش بینی کرده بودم بود. یعنی دیگه شارژ نمیدن؟؟؟
پاسخ:
سلام
امشب امتحان کن
سلام و خسته نباشید.بنده با وجود اینکه مسابقه والیبال دیشب رو درست پیشبینی کردم ولی تا الآن که ساعت ۵:۳۰ دقیقه عصر هست و ۲۴۰ تومن از شارژم کم شده؛از شارژ خبری نیست!!!مشکل چیه؟؟؟چیکار کنیم؟؟؟ممنون میشم از جوابتون.
پاسخ:
سلام
همیشه زود شارژ میداد امروز نمیدونم چرا اینجور شده
پشتیبانی هم میزنگم ج نمیده
سلام. رضا هفت ده تموم شد؟
پاسخ:
سلام
اره تموم شد
سلام من درست پیش بینی کردم ولی واسم پیام تبریک نیومد و وقتی م 1000 می فرستم کد شارژ قبلی که گرفتم میده میدونی دلیلش چیه؟
پاسخ:
دارم با پشتیبانی ارتباط برقرار میکنم. ج نمیده
salam dadash      emroz  ehtemalesh hast ke sh  bashe?

پاسخ:
سلام اره
سلام خووبی؟؟؟نماز روزتم قبول
آقا شارژی امروز میاد؟؟راستی چرا بعضیا اینجوری رای منفی میدن؟؟
پاسخ:
سلم
خوب ک ن ولی زندگی میکنم
مرسی همچنین
ایشاا بایدفعال بشه
بزار راحت باشن من برام مهم نیست راستش حوصله پرسیدن نظرشون ندارم

سلام داش نماز روزه هات قبول

میگم سامانه ۷۳۷۴۵۳ هنوز فعاله؟ شارژ میده یا نه

پاسخ:
سلام
مرسی همچنین
راستش غیرفعال شده بوده من امتحان نکردم
سلام ب وبللاگ بلاگفات ی سر بزن چرا اینجوری شده!
پاسخ:
سلام
سرزدم
نسخه پشتیبان گذاشتن اینجوری شده
ی وبلاگ جدید زدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی