شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ رایگان همراه اول ۴تیرماه

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

شارژ رایگان همراه اول با ارسال 9 به 203340

مسابقه حروف چین هست

کسانی ک قبلا فعال کردن بهشون نمیده

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۴/۰۴/۰۴
رویای خیس

نظرات  (۸)

سلام مسابقه ضیافت از سرشماره 8432 رو چجوری لغو کنم
هر چ میکنم لغو نمیشه
پاسخ:
سلام
L براش بفرست
ن بهم شارژ نداد....فقط اسش ک اومد منم زدم اما بعدش هیچی اس نیومد واسم ک چیکارش کنم....چجوری شارژو بگیرم...
پاسخ:
تا حالا فعال نکرده بودی؟
سلام داداش رضا 
ث ل و ق ذ ک ع ه ا م 
به نظرت چی میشه
پاسخ:
سلام
مقوا
داداش چطوری غیر فعالش کنم دیگه پشیمون شدم 9رو فرستادم ج نداد
تا شارژامو نخورده؟

مرسی رضا جان ....
پاسخ:
 off
بفرست براش
SALAM DADASH  khobi?? ta at ghabol

adade 9 ro ferestadam 4tam kalame sakhtam ferestadam vali sh  nadad     ghablanam nagerefte bodam
پاسخ:
سلام
مرسی داداش گل
همچنین
داداش راستش دلیلش نمیدونم
فقط میدونم به کسایی ک قبلا نگرفتن میده
من این نقطه چینو زدم قبلا اما پیام واسم نیومد ک چیکارش کنم...الان من انو غیر فعال کنم عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
اگرقبلا گرفتی نمیده
برای اولین بارباید فعال کرده باشی
میشه شما دیگه ج بدین؟چند کم میکنه؟
پاسخ:
دیرمیاد
اگر به سوالش ج بدین۲۴۰کم میکنه ولی تا۰براش نفرستی هزینه ای نداره
راستی ایمیل من برای چی بود؟برای !!!!
سلام.چرا ج نمیاد؟چیکار کنم؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی