شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اینترنت رایگان۲تیر

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۹ ب.ظ

امروز براتون 50MB اینترنت رایگان در نظر گرفتیم.
برای دریافت ارسال 
OZV ELAH
به 8282
کافیه فرداهرموقع که دوست داری
EL 555

رو بفرستی به8282وهمون موقع 50MBاینترنت مجانی بگیری
یادت باشه اینکاروحتمابایدفرداانجام بدیا

لغو با ارسال 
L ELAH
به 8282

موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۴/۰۴/۰۲
رویای خیس

نظرات  (۱۶)

ب من ک نداد....منم دلم خواست
OZV DANESTANIبه 8282
ش با موفقیت انجام شد. 2015-06-24 11:17 :مبلغ 13,080 : از مسابقه کتاب رحمت بسته اینترنت 50 مگابایتی 2 روزه:موجودی جدید 889,8
سلام داداش شارژ هس امروووووووووووووز؟
سلام.این سامانه اینترنت رایگان ی بسته 50 مگابایتی 2 روزست پس چرا؟
یکیشم اینکه به محض فعال شدنش 1200 تومن کم کرد
پاسخ:
سلام باروش من رفتی ؟ هزینش ۲۴۰هست
سلام خوب هستین؟؟؟؟
ببخش امروز شارژی میاد؟؟از 8282؟؟
پاسخ:
سلام
بخوبی داداش 
امروزبایدباشه
سلام از 84833 هروز واسم پیام میاد و پول کم میکنه هرچی هم l رو میفرستم لغو نمیشه 3 روزه زنگ میزنم پشتیبانی میگه شمارتد به 73771146 بفرست لغو میکنیم ولی باز پیاماش میاد کلافم کرده راهی نداره لغوش کنم ؟
پاسخ:
اینترنت رایگان رو باید ازطریق۸۲۸۲ک گذاشتم میگرفتید
سامانه۸۴۸۳۳مشکل پویش داره 
دستور لغوش Lنیست فعال کن تادستور لغوش بیاد
داداش امروز شارژ هست؟
پاسخ:
اره هست
EL 555روک میفرستم میگه سیستم قادر ب حساب نیست درصورتی ک من شارژ دارم 
پاسخ:
فکرکنم۱۲۰کم کنه
مرسی داداش من گرفتم
مچکرررررررر
۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۲ رضا موزیک
سلام به آقا رضا واقعا خسته نباشی.
یه سوال میتونم ا  سیم کارتای دیگم فعال کنم سامانش جوری هست بشه واسه یه خط همشو فعال کنم یا نه؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
ن متاسفانه هرخط جداست
سلام خوبی؟؟؟حالت خوبه؟؟
خیلی وقته نظر ندادم!! آقا بعد از مدتها 8282 فعال شد احتمال میدم ایشالله تو روزای آتی حتما شارژ باشه
شارژ نیست امروز؟
سلام .من کداینترنت رایگانو زدم .قراره فردا کدبعدی رو بزنم .حالا اگه لغو کنم که از شارژم کم نکنه بازم فردا کد بعدی رو بفرستم اینترنت رایگان میده.؟
پاسخ:
سلام ن
کی سرورپیامکیت راه اندازی میشه؟
مسابقه ضیافت رو چطور لغو کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی