شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ همراه اول۱تیر

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ

شارژهمراه اول جدید

سامانه متفاوت هست

ارسال

165247078

به

205079

تمدید شد

موافقین ۳ مخالفین ۲ ۹۴/۰۴/۰۱
رویای خیس

نظرات  (۱۰)

سلام
داداش این سامانه به من کد شارژ 17 رقمی داده !
چجوری شارژ کنم ؟!!!

سلام من چندا رمز شارژ ازسن سامانه گرفتم درست بود ولی امروز هرچی کد میده کلا اشتباهه دو رقم زیادتره کداش 0 هم توش زیاده میزنم میگه اشتباه باید چیکار کنم؟
پاسخ:
سلام
فعلا برای همه همینجوره پشتیبانی هم جواب نمیده
سلام 
خبر خوش.....
وبلاگا درست شدن ولی نام کاربریمووارد میکنم میگه با این
نام وجود نداره...مال شمام ابنجوری شده؟؟
پاسخ:
سلام
اره همینجوره
:-P
امروزم شارژ نییی:-((((((((((((((
پاسخ:
ن متاسفانه
این عقلک رو لغو کردم L AGHLK رو به ۸۲۸۲ فرستادم لغو شد
STOP رو هم به ۸۲۸۲ فرستادم گفت شما عضو هیچ سامانه ای نیستند
بعد اونوقت عقلک عوضی داره پیامک میفرسته شارژ کم میکنه
چکارش کنم اینو ؟؟؟؟؟
پاسخ:
بزنگ پشتیبانی
سلام...این از این سامانه ها هس ک باید چند نفر بزنن؟؟؟؟؟؟
اخه همه میگن شارژ کم میکنه کسی نمیزنه
پاسخ:
سلام
فعال کن کدت دریافت کردی برای دوستات  بفرست
بعد سامانه روغیرفعال کن هرکسی کدت بزنه بهت میگه بعدش اگر سه نفرکدت فرستادن و گفت شارژ برنده شدی ۱۰۰۰بفرست بره
شارژم کم نمیکنه
اینم یک نوع زرنگی
تست نکردی شارژ رو؟
پاسخ:
دارم تست میکنم
مررررررسی دمت گررررم
سلام دوباره برا امروز شارژهست ایااااااااا؟
پاسخ:
سلام
ساعت۱۷:۳۰تست میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی