شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

تخفیف ویژه۲۷خرداد

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۲ ب.ظ

تخفیف4هزار تونی همراه اول

ارسال عدد40به 201013

کارت شارژ ده تومانی6000تومان



موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
رویای خیس

نظرات  (۱۰)

سلام ببخشید یه حرفیم داشتم!!
من همراه اولی نیستم ولی شنیدم 201013 هس نه 301013
شما خودتون امتحان کردین؟؟
پاسخ:
سلام من ن
چون تنها یک خط دائمی دارم

کمک نویسنده وبلاگ@

چرا پس جوابش نیومد یک ساعت شده
پاسخ:
فعلا قطع هست
سلام از شماره 84833 هروز واسم پیام میاد و 120 کم میکنه هرچی هم L رو میفرستم لغو نمیشه خودش هم گفته واسه لغو ال رو بفرستید چیکارش کنم؟؟
پاسخ:
سلام
LAGHVبراش بفرست تا لغو شه نشد
متنش بزار نظرات تا ببینم چجوری هست
کمک نویسده وبلاگ@
نازی قلبش یهو گرفت.خخخخخ.رضا فک کرد تنهایی.نه نازی رضا هنوز زنده است.نگران نباش
سلام دوستای عزیز چرا از هرمی ها استفاده نمیکنید؟؟؟؟
خیلی راحت شارژ میدن!!
من یه سوال داشتم
تو این سامانه جدید رایگان ایرانسل با خطم لغو زدم میخوام فعالش کنم کد منو بفرستن نمیشه چرا
پاسخ:
چندباربفرست میاد
امروز شارژ نیست داداش رضا؟؟؟
پاسخ:
امروزم نیست متاسفانه
۲۷ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ بچه بجنورد
یادش بخیر قبلنا سر ساعت شیش میومدیم دو سه تا کد شارژ بود.
اما حالا چی؟؟؟؟
روحانی مچکریم...........
راست میگی بعضی اوقات آدم تنهای تنها میشه...
ولی نا امیدی هم فایده ای نداره خداس دیگه همیشه مهربونه...
میدونم!!
همه سختی دارن همه حالشون بد میشه!!
ولی یکی هست  خیلی حالارو خوب میکنه!!
یکی اون بالا بالا ها...
پاسخ:
فکر نکنم اونم حواسش به ما باشه
 این روزا خداهم پارتی بازی میکنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی