شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطلاعیه ۲۷خرداد

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

باسلام

من کمک نویسنده وبلاگ هستم

فعلا بجای اقارضا امشب من وبلاگ رو اداره میکنم اگر شارژ فعال شد میزارم

نظرات هم اگربه خوبی اقارضا جواب نمیدم ببخشید


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۷
رویای خیس

نظرات  (۱۱)

سلام این سامانه  205740 همراه اولو چجوری باید غیرفعال کرد؟ حروف میده باید کلمه بسازی
پاسخ:
سلام
SAL OFF

کمک نویسنده وبلاگ@
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۲ لوله کش گاز جهنم
من هم لوله هستم    
سلام.ایمیل آقا رضا رو میشه بزارید؟
پاسخ:
سلام
ن نمیشه

کمک نویسنده وبلاگ@
سلام بسیار ممنونم!!
ببخشید که زیاد سوال میکنم!
یعنی از 31 خرداد بازم هرمی شارژ میده؟؟؟
پاسخ:
سلام اره

کمک نویسنده وبلاگ@
سلام خوب هستین؟؟
به آقا رضا سلام برسونین و یه سوالم داشتم!!
ببخشید این سامانه ریتم همون هرمی تا کی فعاله؟؟
پاسخ:
سلام
مرسی 
ریتم تا فردا فعال است ولی مرحله دومش از۳۱خردااد فعال میشه

کمک نویسنده وبلاگ@
Enshala zodtar moshkelesh hal she...toam bache khubi hasti bazi vaqta bia;-)
پاسخ:
مرسی

کمک نویسنده وبلاگ@
سلام اینطور ک از نظرها پیداست داداش رضا مشکل داره  امیدوار هرچه زودتر رفع بشه
Salam.bara dada6 reza etfag badi ke nayoftadeh?behe6 salam berson...i6alla har chi has hal mi6eh
پاسخ:
سلام
چیز خاصی نیست
مرسی
ایشالاخودش فردامیاد
ی مشکل کوچولو هست رفع میشه
هرمی ایرانسل که فعالا الان یه کد جدید گرفتم 4 تومن تخفیف همراه غیر فعاله
اون 84833 هم خودش گفته با ارسال L لغو میشه ولی ده بار فرستادم لغو نمیشه laghv هم تست کردم نشد
پاسخ:
تماس بگیر پشتیبانی

کمک نویسنده وبلاگ@
سلام داداش برا رضا ااتفاقی افتاده
خودش گفت حالش خرابه چیزی شده بگو تابراش دعا کنیم.
پاسخ:
متاسفانه اصلا حال روحی مساعدی نداره

کمک نویسنده وبلاگ@
Reza ko? Koja raft ? Chera raft? Chizi shode?halesh khube?
پاسخ:
امشب و شاید فردا نباشه
یخورده مشکل براش به وجود اومده  ایشالا درست میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی