شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل ۲۶خرداد

سه شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۰ ب.ظ

شارژ ایرانسل هزارتومانی

ارسال کد

15110997

به

737453

لغو

ارسال

L

به

۷۳۷۴۵۳

اگر ج نداد چند دقیقه بعد دوباره بفرستید

۱تیر غیرفعال میشه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۶
رویای خیس

نظرات  (۲۶)

سلام اقا رضا من قبلا از این کدا تو تیمه شعبان زدم ده تا شارژ گرفتم ولی الا این کدو زدم کد قبلیمو داده دوستام هم میزنن دیگه شارژ نمیده،اونایی که قبلا گرفتن دیگه نمی تونن بگیرن ایا؟
پاسخ:
سلام
چراهمه میتونن بگیرن
دوستات یانزدن یا اینکه خودشون فعال کردن بعد کد شمارو گرفتن
کمک نویسنده وبلاگ@
سلام داداش رضا پیام تبلیغاتی چی هست که به نفس گفتی؟ 
من از چندتا سیم زدج فقط دوتاش اومد چیکار کنم البته دیروز این کار رو کردما
پاسخ:
امروز بزن تابیاد اگرنیومد امکان داره پیام تبلیغاتی رو غیرفعال کرده باشی
داداش این سامانه تا کی فعاله و شارژ میده
پاسخ:
سلام
فعلا ک فعال هست
سلام دوستان این کد منه 1680493220 لطفا برام به 737453 بفرستید 
هیچکی نیست برام بفرسته
سلام،واسه من ۳نفر زدند ولی فقط پیام دوتاش اومده اون کدی ک واسه گرفتن شارژ باید بفرستم چیه؟
پاسخ:
اگر کدت زده باشن میاد
ﺷﺎﺭﮊ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺑﻪ ﻣﻨﺎﺳﺒﺖ ﻣﺎﻩ ﺭﻣﻀﺎﻥ
ﻫﻤﯿﻦ ﺍﻻﻥ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﻭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺑﺪﻩ
ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺪ 1357294685
ﺑﻪ
737453
سلامی دوباره!!
امروز مثل اینکه زیاد نبودی حالت خوبه؟؟ایشالله تووپ باشی
من الان دیدم مثل اینکه یه شارژ همراه اولم فعال بوده و از دست دادیم!!!
این شارژ هرمی فوق العادس!!
منتظرت هستیم!!
بچه ها کده من رو هم لطفا بزنید 709449219
داداش لطف میکنی لینک رادار را قرار بدی منکه هر کاری کردم برنامه دیگه ای دانلود شد.
سلام داداش رضا دوسته من طرلان هر کاری میکنه رمز از سیم های دگه میزنه پیامش نمیاد 4یا 5تا زده فقط 2تا اومده میشه بگی چیکار کنه؟ مرسی
پاسخ:
سلام
گاهی اوقات خودش مشکلاتی داره 
ولی شاید پیام های تبلیغاتی لغو کرده باشه
سلام!!!
چرا همه ناراضی هستن؟؟؟
خیلی عالی داره شارژ میده!!!!!!!!

۲۶ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۸ یخ فروش جهنم
♡♡ سلام دوستان شارڙ اومده اونم از نوع بے نهایت ب مناسبت ماه رمضان شارڙ هدیه بگیرید.♥♥
فقط کافیہ کد زیر رو:
⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩⇩
560651783
ارسال کن بہ:
737453
سلام ب همه ....داداش دستت درد نکنه ب من ک شارژ های 500 رو داد...خیلی ممنون....داداش ببخشیدا میشه ایمیلت رو ی بار دیگه بزاری؟؟؟؟
سلام سامانه 737974روی خطم پیامک کرده شارژ 1000تومانی 1000نفر اول صحت داره؟
پاسخ:
داداش این سامانه ها فقط سوال میپرسه
Azina badam miad :-(
واسه گرفتن شارژ باید چیو بفرستم؟؟
پاسخ:
کد روبفرست تابهت کد بده
آقا یکی کد منم بزنه فقط ی نفر رو کم دارم
1519960476
آقا یکیتون بزنید فقط ی نفر رو کم دارم
1519960476
سلام 
11858491 رو به 7108 بفرستید شارژ ایرانسله 
سلامی دوباره!!
دوستان لطفا یکمی صبور باشید!!!
کدتون رو که گرفین L بفرستین لغو بشه!!بغدش بازم میتونین اون کدو به هرکسی بدین!!یکم سامانه ترافیک داره واسه همین دیر جواب میاد بهتون!!راحت هم شارژ میده!!
لغو این چطوره
رضا از این معرفیا نزار 
اینو چطور باید لغو کنم ؟؟؟؟؟
سلامی چندباره اولا معذرت میخوام واسه این همه سوالم!!و بسیار ممنوونم که جواب دادی!
حل شد شارژو داد!!!
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز
شرمنده ها یه سوال دیگه هم داشتم!!ممنون میشم جواب بدین!!
من از سیم کارت خودم فقط میتونم یه نفر رو معرفی کنم؟؟؟
یا میتونم هر چندتا که بخوام معرفی کنم؟؟؟
پاسخ:
فقط یک نفر
به ریتم خوش اومدی
ماه مبارک رمضان داره شروع میشه و به میمنت شروعش میتونی شارژ های 1000تومانی رایگان بگیری!

  1371171037
 رو به شماره 737453 پیامک کنن تا شارژ رایگانتو بگیری
سلام رضا جان خواهشا جواب بده ممنون!
من الان از این سامانه هزاری بردم میگه 1000رو بفرس تا شارژ بشی 1000 میفرستم ولی اصلا شارژ نمیفرسته میدونی چیکار کنم!!البته ببخشا من اولین بارمه از هرمی ها استفاده میکنم
پاسخ:
سلام
راستش وقتی کد گذاشتیت زدم جواب نداد گفتم شاید متوقف شده ولی بعد از ۱ساعت ج اومد بعد نظرات روتایید کردم
شاید یخورده زمان ببره تابیاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی