شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۲۵خرداد

دوشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

شارژ 500 تومانی ایرانسل

الان عضو بشید

ارسال OZV MAZE به 8282


ارسال OZV ADOST به 8282


جواب دومش۸بفرستید


۵۰۰تومانی هستند و ممکنه وارد 


نشن!!

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۵
رویای خیس

نظرات  (۱۵)

درستت درد نکنه داداش من هر دوتاش رو گرفتم
به نظرم کلک این ۵۰۰ تومانی ها اینه که باید پیام دوم رو با فاصله چندساعتی نسبت به پیام اول بفرستی!!
به من که داد با همین کلک
دوستانی که میگن وارد نمیشه من بلا فاصله بعد اینکه کد رو فرستاد وارد کردم، نوشت: عملیات انجام شد
بعدشم برام پیغام تایید اومد.
من پونصدیارو همیشه 3،4روز بعد میزنم سابقم نداشته شارژ نشه
کدهای دیشبو من ساعت ۱۶زدم همه شون شارژ شد شانسیه
اینم کد 720 میده؟!
یکبار عضو بشیم یا دوبار؟
کدهاش وارد نمیشن خیالت جمع !!!
با اطمینان بنویس وارد نمیشن نه با شک و تردید 
کدهای دیروز هم وارد نمیشن
اونایی که میگن کدها فرداش وارد میشه بفرمایند این کدها رو وارد کنند :
دوست عزیز،
برنده کارت شارژ 500تومانی شدی
رمز کارت شارژ شما در پایین درج شده است!
***
همچنین میتوانید شانس خودتو برای برنده شدن کارت های هدیه5میلیون ریالی بالا ببرید.
با ارسال پیامک به 737601
***
رمز شما
*720*500*908514579829#


دوست عزیز،
برنده کارت شارژ 500تومانی شدی
رمز شارژ شما در پایین درج شده است!
***
همچنین میتوانید شانس خود را برای برنده شدن کارت های هدیه 5 میلیون ریالی بالا ببرید!
با ارسال پیامک به 737604
***
رمز شما
*720*500*911723688581#
من قبل ساعت6عضو شدم الان خیلی راحت شارژها رو داد...یکیشون رو وارد کردم اما یکی دیگه رو گذاشتم واس فردا چون الان شارژ دارم..بنظرتون اگ فردا واردش کنم نمیگه مهلتش تموم شده؟؟؟
اقا من چارتا کد گرفتم رو یه سیمکارتام همش جواب داط رو یکی دیگه نه.شانسیه ولی بزار هر کی خواست بزنه
تحریما رو 8282 هم تاثیر گذاشت این 7376 اینارو داره خراب میکنه :(
سلام کدایی که داد زدم میگه مهلت استفاده تموم شده  در روز های اینده امتحان کنید  یعنی میشه فردا زدشون؟؟؟
پاسخ:
داداش کد های۵۰۰همیشه ی مشکلی دارن
فکر کنم نزدنش بهتره
برا گرفتن ش یکم فاصله بزارید بین اس ها.

من هردو رو گرفتم :P

مرسی رضا جون.
سلام آقا رضا

500 تومنی نگذارین وارد نمیشن شارژ هم میخورن
ُسلام داش رضا

هردو میگن کد درخواست شما موجود نیست.

متاسفانه ش منو هم خوردن خخخخخخ
سلام خوبی؟؟؟
پس 8282 هم 500 تومنی کرد آخرش!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی