شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

تبریک والیبال

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

باسلام برد تیم ملی والیبال ایران رو تبریک میگم امیدوارم بازی های اینده هم به همین خوبی پیش ببره

پیش بینی رو به کسایی ک ایران‌زدن  تبریک میگم

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۲۳
رویای خیس

نظرات  (۱۱)

۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۸ لینا لوله ای
رضا خدا بهت صبر بده به من که جارتا. دوتومنی داد هف ده. نمیده نمیده چارتا چارتا میده
ینی لغو نکنم دیگه پس چرا دیشب مجری گفت شما عضو سامانه شدید
خوب هر پیامی برام بیاد شارژمو میخوره چطوری غیر فعالش کنم
پاسخ:
م خاموش بفرست۲۰۳۰۴۷
کو پس شارژ الان ساعت 1و بیسته دیقه...لغوم نکردم صد و خورده ایم شارژم رفته ....باید لغو چی بزنم     
پاسخ:
شمادیگه چیزی فعال نکن
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ علی ناشناس
من تاساعت 12:30فعال بودم ولی شارژگیرم نیومدکلاه سرمردم گذاشتین
پاسخ:
کلاه چیه
دیگه فعال نکن مسابقات شارژ فعال نکن تا کلاه سرتون نره
عجبا انگار یک میلیارد ضرر کردین به خیلیا شارژ داده
سلامی دوباره!!خسته نباشی!!
دوستان عزیز710 باز شارژ میده!!کسایی که 1 یا2 یا 5 رو فرتسادن ولی شارژ نداده باز بفرستن!!و کسایی که شرکت نکردن باز بشه من خودم 7 بار برنده شده بودم شارژ نداده بوود همشو الان داد!!یعنی 14 تومن!!
ممنون  رضا جان بابت زحماتت!!
داداش چیزی نیومد واس من.چیزی باید بزنی کد را بفرسته؟
پاسخ:
خودش تبریک میگه
یا م ۱۰۰۰بفرست براش
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۳ لوله کش گاز جهنم
شیرین شوما  خون سیاه خودتو کثیف نکن 

منم تبریک میگمممم درسته روسیه بد بود ولی ایران عالیییییییی بود ایشالله امروزم سه امتیازو میگیریم 
سلام و صد سلااام!!
خوبی؟؟
والا من یه مشکلی داشتم زنگ زدم ایرانسل یعنی پرونده درست کردن زنگ زدم پیگیر بشم در مورد 8282 هم پرسیدم خوشبختانه بهم گفت سیستم هامون مشکل پیدا کردن به زودی مسابقات فعال میشن ایشالله که اینجوری بشه!!
راستی بابات همه شارژهایی که قبلا قرار دادی و زحمت کشیدی واقعا ممنوونم!!و امیدوارم بتونیم جبران کنیم برات!!

سلام داداش رضا
 ایشالا امروز بعد 3.4 روز شارژ باشه 
بابا جمع کن با پست گذاشتنت تبریکم میگه
پس کو شارژ من که برد ایرانو زدم ولی نیومد برام
رضاااآاااااااااااا
پاسخ:
شما وقتی از روش پیش بینی اطلاعی ندارید یا بپرسید یا اصلا فعال نکنید
چون تا قبل ۱۲امروز شارژ هارو میده
البته اگرلغو نکردید
کاربرا باشرایط پیش بینی اشناهستن پس نسنجیده حرفی نزنید

سلام خوبی؟؟
منم به همه ایرانیا تبریک میگم!!
ایشالله سامانه های شارژم فعال بشن دیگه!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
سلام به خوبی شما
ایشالا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی