شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۱۶خرداد

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۲۰ ب.ظ

شارژ 16 خرداد(۵۰۰تومانی)

ساعت۱۸به بعد بزنید

 به بعد 500 تومنی

ارسال 1 به737601

بعد 999 به 737601

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۶
رویای خیس

نظرات  (۱۱)

دوتا کد شارژ 500 ت ازش گرفتم یکی دیشب یکی هم الان هرکدوم وارد میکنم خطا میده ومیگه زمانش تموم شده وروزای اینده بزنید
سلام آقا رضا کد شارژمو وارد میکنم میگه external application down
با سلام آقا رضا تو پیامش گفته فردا  از 10 تا 14 به 2سوال پاسخ بدید شارژ میده
بنظر شما لغو کنم؟یا بذارم برا فردا لغوش کنم؟
پاسخ:
باسلام
اره لغو ک فردا فعال کن
دمت گرم گرفتم
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۳ حجت نوروزی
مرسی داش گرفتم
خیلی مسخرس یه هفتس درست حسابی شارژ نداده اینم از شارژ امروزش
مرسی اقا رضا
شارژ دیگه ای نیست واسه ایرانسل فقط همین؟
سلام.این اگه نامحدوده من الان فرستادم اصن حرفی ازشارژنزده یه سوال میفرسته میگه باپاسخ به سوالات شعریادت نره توجوایزیک میلیونی شرکت کن براهمه اینجوری هستش؟
سلام.ساعت10و نیم صبح واسه من از هفت ده پیام شارژ تومنی اومد زدم ولی هنوز جواب نداده.بعضیا شانس دارن والااااااااااااااااااااااا
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ لینا لوله ای
500 تومن همش تازع 120 تومنم کم مکنه خدا کنه8282 هم بزاره
سلام داش رضا.چرا حرفی از شارژ نزده؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی