شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطلاعیه ۱۶خرداد ۹۴

شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۱۳ ب.ظ

باسلام

اگر شارژ ۵۰۰گرفتید وارد نشد دیگه وارد نکنید بزارید فردا 

راحت وارد میشه اگرچندبار بزنید مسدود میشه

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۶
رویای خیس

نظرات  (۱۱)

سلام از اون 3تا کد یکیش شد دوتای دیگه میگه نادرسته
3تا خط الان اینجوریه
سلام من گرفتم
خخخخ
ولی یکی رو گرفتی دومی رو نمیده میگه قبلا گرفتید :D
من 360 خرج کردم 500 گیرم اومد :|
سلام نیلوفر نمیدونم مال تو چه جوریه ولی من یکیشو دیشب زدم500 شارژ شد یکیشم همین الان زدم شارژ شد
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۱ لوله کش گاز جهنم
راستی منم 5 تا کد دارم که کار نمیکنه فک کردم چون شلوفه ولی حالا معلوم شد بازم کلاهبرداری  !!!!!!!!!
امروز وارد کردم میگه مهلت تموم شده
چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
 داداش رضا خوبی و صبحت بخیر و شادی
داداش این شارژ 500 که دیشب گرفتمو هر چقدر میزنم میگه کد اشتباهه چیکارش کنم

سلام من با دو خط چهارتا رمز گرفتم هر  چهارتارو که وارد کردم گفت کد صحیح نیست
با هفتصد  تماس گرفتم  کدها رو براش خوندم گفت همش نا معتبره
برای کس دیگه ای پیش اومده؟؟
سلام.داداش رضامرسی من هردوتاشوگرفتم راحت لغوشون هم کردم.
داداش نیومد لغوش کنم؟
داداش پیامک کد کامل نیومد یعنی قسمت کد نیومد میشه دوباره گرفت؟ راهی داره؟
پاسخ:
خودش کامل میاد
هرچی لغو میفرستم لغو نمیشه هی داره شارژ کم میکنه
پاسخ:
باسلام
باید مثل خودش لغو کنی
احتمالا حروف اولش باید بزرگ‌ بشه
خودم نگرفتم چون درگیر امتحاناتم وقت ندارم بگیرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی