شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ۱۵خرداد

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷ ق.ظ

باسلام

قبلا گرفتید نزنید

780داره به هر خط که یک تراکنش داشته باشه شارژ 1000ت میده برای اینکار ابتدا از سایت780 یک کد 12رقمی بگیرید وبا شماره گیری ستاره 780ستاره780مربع کدتون روثبت کنید ویک موجودی بگیرین 1000تومان خطتون شارژ میشه

فرقی نمیکنه ایرانسل باشه یا همراه اول

لینک


http://780.ir/ChanceEgg

باید شارژ بخرید بچه ها شانسی هست

حداقل ۱۰۰۰میده حداکثر۲۰تومان


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۱۵
رویای خیس

نظرات  (۲۹)

بهتر بود بگی حداقل صفر میده حداکثر 20 تومان
سلام داش این داستان *710# چیه؟ چیجوری میشه شارژ گرفت؟ 
سلام داداش این روزای تعطیل به هر سختی بود گذشت حالا امروز شارژ هست به نظرت؟
سلام خوبی؟؟خسنه نباشی بسیااار و یه دنیاا ممنون!!
710 امروز برام اس فرستاده که شارژ برنده شدی!!فکر کنم اون دو روزی که نمیداد و الان میده!!
پاسخ:
اره به همه تبریک میده ولی فقط به۲۰۰نفرمیده
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۱ لوله کش گاز جهنم
مهران چرا نتونی کار خاصی بکنی  ؟؟؟ 
داداش رضا  شماره کارت بده  مهران حمایت مالی انجام بده !!!!!!!!!!!


کمک به بازسازی عتبات عالیات باارسال یک به 3592
۱۶ خرداد ۹۴ ، ۱۱:۲۴ لوله کش گاز جهنم
هوراااااااااااااا هف ده  بالاخره راه افتاد  
این 780 به درد خودش میخوره   فقطــــــــــــــ   *710#

سلام داداش رضا
من الان هم کد رو وارد کردم هم شارژ خریدم، ولی خبری نشده هنوز، بازم مرسی
دمت گرم کار خاصی نمیتونم برات انجام بدم پس یه دنیا سپاس اغراق نمیکنم
پاسخ:
مرررسی
داش ی حرکت زدم 7بار ازش شارژ گرفتم دیگه الان فقط میگه سانتافه
پاسخ:
خوبه افرین
من چند ماه پیش از این روش شارژ گرفتم الان شانس سانتافه گفت فقط موجودی گرفتم.یعنی باید شارژ بگیرم؟یا کلا نمیده؟
پاسخ:
امتحان کن
چون شانسی هست

لینکش رو بذار لطفا
لینک همون قسمت شارژ
از کجاش دقیقا اون کدو بگیریم؟
توضیح بیشتر
میشه سایتش رو بزاری
میشه سایتش رو بزاری
به من نداد فقط گفت شانس سانتافه داری
داش رضای مرسی
سلام..داداش من رفتم سایتش ولی نمیدونم کد ١٢ رقمی رو چجوری بگیرم. یه راهنمایی میکنی
سلام مجدد.آقا رضا اولا به هر نفر با یک آی پی در روز یک کد میده.دوما به نظرم با وررود کد فکر کنم شانسی باشه شاید بده شاید نده.البته خیلی بد شده که نمیشه برای خطوط دیگر اعضا خانواده بگیریم چون در روز با یک آی پی فقط یک کد میده درست میگم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام.در سایت 780 که گزینه ای بنام دریافت کد نبود؟؟؟ پست دقیقشو میذاری؟؟؟
سلام داش رضا من یه سوال داشتم این مسابقات ایرانسل که اپسان یا شرکت های دیگه اجرا میکنن وشارژ میدن برای همیشه برگرار میشه یا اینکه مقطعی هست؟لطفا جواب بده چون من میخوام چند سیمکارت بخرم
پاسخ:
سلام
هرهفته برگزار میشه
سلام رضا جون من کد 12رقمی رو ثبت کردم و بعدش از 780شارژ گرفتم اما شارژ جایزه بهم نداده میخوام بدونم آیا بعد از خرید شارژ کد دیگه ای رو باید انجام بدم؟
پاسخ:
کدت ثبت کن با همون خط باید شارژ بخری
مرسی داش 

۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۹ لوله کش گاز جهنم
داش رضا دمت گرم  چون با این همه بازدید کننیده نه  تبلیغاتی گذاشتی  نه پاپ اپی  تو هر وبی میرم  سر درد میگیرم بس که پاپ اپ باز میشه 
هر کلیک 10 تا باز میشه 
سلام نمیده دادا
میگه تو قرعه کشی سانتافه شرکت داده شدی
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۱ لوله کش گاز جهنم
به اونایی که قبلا گرفتن فقط  2 شانس سانتافه میده !!!!!!!!
۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۴ لوله کش گاز جهنم
داداش رضا  من که یه ماه پیش اینو گفتم  الان گذاشتی ححححححححح
کد رو از تخم مرغ شانس گرفتم وارد کردم موجودی رو هم دیدم ولی بم شارژ نداد.
salam dadash khobi?  in 780 ro ke mizanam kodamo mige shaj bekhar ta 24 ati  ta behet ye sharj bedam  bedone kharid nemideke
پاسخ:
سلام
اره نمیده
نوشتم‌باید شارژ خرید
سلام.مرسی به من پیام داد با خرید شارژ پنج هزار شارژ هدیه بگیرید،هزار شارژ خریدم ،شش هزار شارژ گرفتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی