شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

پیش بینی ۱۵خرداد

پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۲ ب.ظ

شارژ رایگان همراه اول ( شروع 

بازی ساعت 22:55 فردا شب )

برای کسی که نتیجه بازی

والیبال رو درست بگه

1000تومان شارژ رایگان
فردا کی میبره؟
1-ایران
2-لهستان
عدد گزینه مورد نظر رابه 203047 بفرست

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۴
رویای خیس

نظرات  (۱۲)

سلام.من صبح پیش بینی کردم از صبح چند تا پیام با عنوان غرور ملی برام  فرستادند و کلی شارژ ازم بردند،باید لغو کنیم؟
پاسخ:
باسلام
شمابرای پیشبینی ها ازحالا یک ساعت قبلش پیش بینی کنید
من پیش بینی کردم . همراه اول هی اس میداه شارژی که همین امروز خریدمو تموم کرد. چطوری لغوش کنم؟
پاسخ:
روش لغو کردنش در پیامک اولی هست
salam dadash  in chand roze ke sharj nis  goftam zang bezanam 700 mesle  baghie dadasha la aghal gele konam
۱۴ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۱ لوله کش گاز جهنم
سلاااااااامممممممممممم 

معلومه لهستان میبره لهستان قهرمان جهانه خعلیییی قویه  

مدیونی اگه فک کنی چون همیشه برعکس پیش بینی میکنم  نوشتم لهستان میبره !!!!!!
سلام رضا تخفیف بسته 600 مگ و ( 2گیگ تااز 2 تا 8 صبح )
ارسال   1  به   73711181

بعد ارسال  3G  به شماره 73711181

اگه خواستی بزار
سلام.به نظرتون کی میبره؟؟
پاسخ:
سلام
ایشالا ایران میبره
ایرانسل پیش بینی نداره داداش
7108شارژ میده یا نه؟
پاسخ:
تا۱۶خرداد ن
زدم ایران 
۷۱ درصد هم ایرانو زدن ایشاا.... هم ایران ببره هم ما شارژو ببریم خخخخ 
ایول داری رضا
من همه سیم کارتامو بردلهستان رومیگیرم
سلام آقا رضا خسته نباشید من یک مشکلی دارم الان 55 نفر از دوستانم رو دعوت به مسابقه 7108 کردم گفته بود به ازای هر 5 نفر 1000 تومان شارژ میده الان برای دریافت شارژهام چیکار باید کنم ؟
پاسخ:
خودش باید شارژ بده اغلب میپیچونه
داداش چه موقع شرکت کنیم اگه توضیح خاصی داره ممنون از جوابت.
پاسخ:
تا قبل مسابقه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی