شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ رایگان همراه اول۱۳ خرداد۹۴

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۰ ب.ظ

شارژ همراه اول ارسال 9 به 203340

بعد ارسال یک کلمه ۴حرفی با حروف داده شده

نامحدود هست

باسلام

متاسفانه سرعت نت خیلی پایین هست شرمنده بابت دیر جواب دادن

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۳
رویای خیس

نظرات  (۱۲)

سلام برادر چرا واسه این وبلاگت قسمت پشتیبانی نمیزازی
پاسخ:
سلام راستش منتظرم بلاگفا روبه راه بشه انتقال بدم اونجا
بیان پشتیبانی انلاین بدرد نخوره
سلام واس من هیچ جوابی نداد
پاسخ:
دوبار۹بفرست
رضا جان منظورت از نامحدود چیه من یه شارژ بردم یعنی میشه دوباره لغو کنم باز بزنم یه شارژ دیگه بده!!!
پاسخ:
ن منظورم تا ساعت۱۲میتونید بگیرید
داداش دمت گرم دوتا سوال دارم1.همین امروزه2.فقط یه کلمه بسازی میده یا بیشتر کلمه بسازی هم میده.یه سوال دیگه پیام تبلیغاتی غیر فعال کردم جوابی برام نمیاد لطف میکنی جوابا زود بدید بازم ممنوووون.
پاسخ:
اره احتمالا امروزه
فقط سوال اول جواب بده
پیام تبلیغاتی رو فعال کن
جالبه هااا
همش شارژ ایرانسل بود حالا که تعطیلی شده و ایرانسل هیچی شارژ نداره همراه اول شارژ داره 
بخشکی بخت و اقبال !!!
تا فرداشب اینترنت گوشیم تموم میشه باید ۲۵۰۰ داشته باشم شارژش کنم 
هف ده هم که کلا منو ناامید کرده . 
دیروز به کسی شارژ داده ؟؟
هر سامانه ای اینجا گذاشته میشه منهدم میشه !!!!

داداش  با ص ا ر ت پ و د ل ظ ح چی میشه ساخت
پاسخ:
ادوار
اقا رضا این فقط شارژمو خورد هرکلمه ای نوشتم گفت غلطه!!!
پاسخ:
کلمات بزار تا کمکت کنم
ک ا خ گ ن چ ی پ ذ ه
داش این جوابش چی میشه؟
پاسخ:
ناخن
من فرستادم اولش گفته بود شارژ اما 4 تا مرحله رد شدم و کلمه ساختم و خبری از شارژ نبود
با یه خط دیگه امتحان کردم اسمی از شارژ نبود فک کنم تموم شده
فقط 480 ضرر کردم
پاسخ:
اگر اسم شارژ اورد یک کلمه معنی داربساز میده میده
جواب نمیده چطور لغوش کنم؟
پاسخ:
دوبار۹بفرست تابیاد
OFF
بفرست لغو میشه
م ی ا ح پ ذ ج خ یکی اولی رودرست جواب ندادم ایناروآورد کسی میتونه جوابشو بگه
پاسخ:
پیام
اقا رضا از ش ایرانسل امروزم خبری نی
پاسخ:
ن متاسفانه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی