شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

نت رایگان۱۲خرداد

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ب.ظ

40 مگابایت اینترنت رایگان ایرانسل با ارسال

OZV HDSB
به 8282
بعد ارسال
شماره خودت یا کسی که میخایی براش بفرستی بعد از HS به 8282

طبق گفته خودش فردا ساعت 17 واست میفرسه



لغوش با ارسال L HDSB به 8282

بعداردرخواست لغو کنیدهزینه۱۲۰

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۲
رویای خیس

نظرات  (۲۲)

سلام
نت رایگان برای کسی اومده؟
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۱ لوله کش گاز جهنم
خدایی خیلی حوصله داری !!!
دقیقا حوصله چیرو دارم  ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلن من دگ نظر نمیزارم  


سلام داداشی شارز نیس امروز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خسته هم نباشی
پاسخ:
فعلا ن
بیست دقیقه فعال کردم ولی پیامی نیومده
پیامی هم باید بیاد ؟
پاسخ:
اره داداش میاد
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۸ لوله کش گاز جهنم
داوود  معلومه فیل   حالا شارژ داد یانه ؟

پاسخ:
خدایی خیلی حوصله داری
میگم داداش شمارت بزار نظرات 
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۲ لوله کش گاز جهنم
7108 نامرد  40 تا سوالشو جواب دادم 

عکس جدیدم چطوره 
سلام اقا رضا امروزم شارژ هست به نظرت؟
پاسخ:
سلام
ایشالا باشه
چون ۳روز تعطیلی هست باید باشه
دارم تست میکنم
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۳ لوله کش گاز جهنم
یه فرم شکایت پر کرده بودم تو سایت وزارت اطلاعات واسه این سامانه های خراب 
الان یه خانمه زنگ زد  اولش که گفت این مسابقه هارو ایرانسل برگزار نمکنه اصلا به ایرانسل ربطی نداره  تو کی  ای من کیم ؟؟؟
اخرم
بعد کــــــــــــــلی کل کل  مگه همینه که هس میخای بزن میخای نزن !!!!!!!!!!  
این حرف اخرش منو تحت تاثیر قرار داد :)
هفت ده یک بار بهم دوتومنی داد دیگه هیچی نمیده الکی شارژتونو هدر ندید
سلام رضا جان
چند وقت پیش یه مسابقه همراه اول بود که بایستی کلمه چهار حرفی بسازی
برا یکی زدمش ولی لغو نکردم
لغوش با چیه؟
پاسخ:
سلام داداش سال ۹۴بوده؟
SAL OFF

سلام اقا رضا وقتی زدیم بعد لغوش کنیم یا نه
پاسخ:
سلام اره
سلام خوبی رضاخان؟؟؟آقا چرا این روزا شارژ کمه؟؟
حالا 4 روزم که تعظیل میشه!آره؟؟
پاسخ:
سلام
اره
داش رضا زدیم سری لغوکنیم یا بعد اینکه دادش لغو کنیم؟
قویترین حیوان جهان کدومه؟
1.فیل
2.مورچه
پاسخ به737177
جوایز:1000 شارژ
مرسی داداش رضا دمت گرم
مسابقه هف ده رو امروز هم شرکت کردم سوال اومد جواب دادم سه چهاربار جواب دادم لفو کردم
امیدی هست بهش ؟؟ هنوز شارژ میده یا دیگه متوقف شده ؟؟
داداش ی روزست یا بیشتر؟
آقا این چقد کم میکنه؟
میشه یخورده بیشتر توضیح بدی چند روزه ست
بعد از عضویت باید شماره خودت یا کسی ک میخوای رو بهش بدی
لغوش بعد از تاییدش یا موقعی حجمه تموم شد باید بفرستی
چیزی از حساب هم کم میکنه یا نه
پاسخ:
رایگان هست
۳روزه شماره خودت یامسی دیگرفرقی نمیکنه
7108 شارژ میده هنوز؟ به یه سوالش ج دادم بعد لغو کردم!
با سلام برادر هف ده امروزم شارژ میده عایا؟ 
اونوقت وقتی اینکارا روانجام دادیم باید لغوش کنیم یا تا فردا ساعت 17 نباید لغوکنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی