شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل نامحدود

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

الان عضو بشید۲۱به بعد جواب بفرستیدبهترمیده

ارسال

Ozv sarg

Ozv milioner

به۸۲۸۲

کسانی ک پیش بینی دیشب ایرانسل برای مسابقه والیبال شرکت کردن عدد۶۰۰بفرستن به همون سامانه تاشارژشون بده

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱
رویای خیس

نظرات  (۲۱)

سلام. دیروز و پریروز از هیچ کدومشون نتونستم بگیرم. دقیق تر توضیح بدین ممنون میشم.فقط شارژ می خوره!!!!!
سلام اقارضا مرسی گرفتم از جفتش
س داداش رضا ممنون.من بعد ازساعت 9 زدم راحت شارژ داد
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۱۱ لوله کش گاز جهنم
دمت گرم داش رضا عالـــــــــــــــــــــی بود روشت

اگه با روش داش رضا  میزدید راحــــــت میداد . حداقل به من که راحت داد
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۹ لوله کش گاز جهنم
اخه این 7108 به یکی از سیمام  چهــــــــــــار تا دوتومنی داد نمیدونم رو چه حساب :) به سه تای دیگه هم 2 تومنی داد
منم اومدم تعریف کردم ازش چش خورد گویا
داش رضا دمت گرم.ده تومن شارژ شدم
سلام
من دیرو شرکت کردم رضا
الانم پیام دادم..ولی نوشت به توپ و تو خوش اومدی
خبری از شارژ نیست...
برای هف ده مشکلی پیش اومده ؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
ارور میده
قصر به من داد.طاقت نیاوردم میلیونرم زدم ولی گفت شما گرفتین یا باید چند دقیقه بعد کد رو بزنید.منم لغو کردم دوبراه زدم جوابشم 10 دقیقه بعدش زدم ولی نداد.باز خوبه ظهر از والیبال گرفتم الانم از قصر هفت ده هم که خراب شد
اقا لوله کش شما چش زدین دیگه خخخخخخخخ انقد گفتین  اونم چش خورد دیگه نمیده
سلام میگه شما عضو نشده اید یا در صورتیکه عضو شده اید چند دقیقه دیگر ارسال کنید هر دوتا نمیدن :(
سلام خیلی ممنون اقا رضا
گرفتم 
تنکس
ببخشید فه ده نه هف ده جابه جا نوشتم...
دمت گرم هر دوتا رو با سه تا سیم گرفتم
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ لوله کش گاز جهنم
تا 21 ینی نزنم خخخخ نمیتونم میرنم 

7108 شارژ میده بالاخره بانه  دوروزه هیچی نمیگه یه سامانه خوب بود اونم چش خورد
با سلام سامانه فه ده امروز شارژ داد آیا ؟
sargالان داره میده.یه بار عضویت و بعد دو دیقه جواب دادم بدون دردسر داد
Sarg الان داره میده
سلام.این sarg مگه تخفیف شارژ نیست؟
سلام اسش واس من اومد 600 فرستادم ولی یه اس میده در مورد بازیو چرت و پرت.خبرنداری واسه چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی