شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل ۱۰خرداد۹۴

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

ﺷﺎﺭﮊ ﺭﺍﯾﮕﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ
ﺍﺯ ﺳﺎﻋﺖ 6 ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻓﻌﺎﻝ ﻣﯿﺸﻪ
ﺍﺭﺳﺎﻝ OZV NBARD ﺑﻪ 8282
ﺳﭙﺲ NB 129 ﺑﻪ 8282
ﺩﻭﻣﯽ
ﺍﺭﺳﺎﻝ OZV VTN ﺑﻪ 8282
ﺳﭙﺲ VN 123 ﺑﻪ 8282

فقط یکبار بزنیداگرنداد نزنید تاشارژتون نره

لطفا الان فعال کنید

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
رویای خیس

نظرات  (۳۰)

لوله ریا شد دیگه
ریا نشه ها ولی امتیاز من9300
زینب هر روز فقط به دوتا ج بده بعد لغو کن
من از 7108
شارژ نگرفتم هرروز به سوالاش ج هم میدم
امتیازم شده 5150
چرابهم شارژ نمیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دمت گرم اقا رضا من از هر دوتاش هشتا گرفتم
من با 4تا خط 8تا گرفتم مرسی اقا رضا
جواب ندادی ها
اون روش رو نمیگی ؟
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۶ لوله کش گاز جهنم
بهترین سامانه 7108  بوده تا الان  ینی عالیهههههههههههه

حتما اونایی نگرفتن ساعت 12  ظهر هرروز سوالشو ج بدن 
به من سه تا دوتومنی باز داد امروز 
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۷ لوله کش گاز جهنم
 @فانوس)واسه nbard  که من  چارتا گرفتم با این روش که اول پیام عضویت فرستادم بعد 6/7 دیقه  nb 129  رو فرستادم  
اما اون وی تی ان  شانسیه دو تا خطم داد دوتا نداد با روش بالا  نمدنم


۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۱۷ لوله کش گاز جهنم
عجب سوال خنده داری پرسیدی سارا  معلومه نه میدونی ای پی چیه نه هک خخخخخخخخخخخخ
مرسی رضا جان بدون مشکل از جفت سامانه  گرفتم دمت گرم
فانوس من ساعت تقریبا 5 عضو شدم و 6/30 جوابش رو دادم خیلی هم راحت تونستم هر دو رو بگیرم نباید زود جواب بدی به اس تبریک شارژ......
چرا ن نمیتونم بگیرم اونا که گرفتن توضیح بدن چطور گرفتن  با تشکر از داداش رضا
مرسی رضا جان 
راحت شارژ داد

داداش آی پی گوشیم تو یه سایت هک شده
توروخدا اگه میشه راه حلشو بگو بهم
پاسخ:
داخل کدوم سایت؟ازکجامیشده؟؟
هک شده؟؟
هک شدن ای پی فقط دسترسی سایت رو برات منع میکنه برات مشکلی نداره
احازه هک ای پی از سرور‌ صادر میشه زمانی و یک کاربر توهین کنه یا سایت تخلف دار بزاره ادمین براش هک ای پی صادرمیکنه

سلام من چرا نمیتونم بگیرم
میگه عضو نیستی!!
پیکارا کنم!؟؟؟
خوووبین؟؟خسته نباشید
مرسی برادر راحت شارژ دادن
سلام
انگار سامانه درست شده کاشکی همیشه اینطور باشه
بازم دمت جییییز دادا
اولی داد دومی نه
مرسی رضا جونم من هردوشو گرفتم
فعلا که اصلا جواب نمیده
اون روش جدیدی‌که گفتی واسه گرفتن شارژها پیدا کردی رو نمیگی ؟
خخخ. شارزم از دو تومن شذه. 27 تومن. از هفته پیش ممنون اق رضا
سلام محدوده یا نامحدود؟؟ا
الان بزنیم خودشوجوابشوبعد6 دگ درسه؟
سلام رضا جان چند روزی نبودم میخواستم بگم کولاک کردی این چند روزه.
راستی اینایی که گفتی الان بزنیم الان عضو شیم دوتاشو بعد از شیش جوابشو بفرستیم؟؟؟؟
لطفا جواب بده
پاسخ:
باسلام
مرسی
اره ۷بفرستین
داداش محدودا یا نامحدود
سلام الان فعالشون کنیم یا بعد از ساعت 6
سلام. اینم دوبار عضو بشیم؟
namahdooode??

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی