شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ۹خردادایرانسل

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۲۳ ب.ظ

بعداز ساعت ۶بزنید(قبلا گرفتید نزنیدچون به کسانی ک قبلا گرفتن شانسی میده)

الان عضو بشید نامحدود هستن

 ﺍﺭﺳﺎﻝ ozv maze ﺑﻪ 8282

ﺑﻌﺪ mz 108 ﺑﻪ 8282

ﺩﻭﻣﯽ ﺍﺭﺳﺎﻝ ozv danestani ﺑﻪ 8282

ﺑﻌﺪ da 124 ﺑﻪ 8282

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
رویای خیس

نظرات  (۹)

مرسی با ۴تا خط گرفتم ولی ۲تا دونه اش رو گفت کارت شارژ روگرفتی
امروز فقط شارژ خوردن این از اینا اونم از یاسین
متاسفانه از بدشانسی من یک شارژ هم نگرفتم.
همه تکنیک هایی که آقا رضا میگن را هم زدم
نمیدونم چرا اینقدر ازار میدن
OZV MAZEفرستادم کده رو داد گفت بفرست شارژ رو بگیر فرستادم میگه عضو نیستی یعنی چ
دوباره OZV MAZEفرستادم میگه شما قبلا عضو شدین
سلام رضاجان بعد از ۱۰دقیقه یا بعد از ساعت ۱۰ بزنم؟؟
ارسال ‏STOPبه 8282تا معلوم بشه مسابقات واستون فعاله یا نه
سلام من از این دو تا تا حالا نگرفته بودم یکیش میگه محصول تو دسترس نیست اون یکیش میگه عضو مسابقه نشدی . حالا چیکار کنم
پاسخ:
ابجی بزار۱۰شد نامحدود هست هرچه دورتر بزنی بهتر میده
ozv maze و بعد mz 108 v رو فرستادم. کی شارژ میده؟ کی لغو کنم؟
دانستانی رو میشه الان فرستاد یا اول باید مزه رو لغو کنم؟
پاسخ:
دوست عزیز اولین باره وبلاگ میای؟
چون شارژ ها نامحدود هست
ساعت۱۹به بعد جوابش بفرست
تاقبل۱۱شب بفرست
فرقی نمیکنه کدوم اول بفرستی بعدازگرفتن شارژ لغو کن
دوتا سوال
Maze رو کی گذاشته بودی قبلا ؟ من یادم نمیاد قبلا اینو گرفته باشم
دوبار عضویت بفرستم ؟
پاسخ:
اره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی