شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ویژه ایرانسل۹خرداد

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

باسلام

ساعت ۱۲ارسال۱ به۷۱۰۸ به سوالش جواب بدین لغوکنید

درضمن میتوانید 0 هم ارسال کنید ولی من ریسک میکنم و همون اول ندیده به یدونه سوال جواب میدم 

اگر 0بفرستید براتون سوال میاد وسوال اول رو‌ ریسک نمیکنید انتخاب با دوستان خوبم هست

بعد از جواب دادن لغو کنید خودش اگر برنده شدید پیام میده

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
رویای خیس

نظرات  (۱۹)

سلام خسته نباشید . عدد 1 رو باید بفرستیم یا 0؟ آخه من 0 فرستادم یه سوال اومد جواب درست دادم بعد لغو کردم دوباره سوال اومد جواب دادم ولی هیچ شارژی بهم نداد . یعنی باید به همه سوالاش جواب بدیم یا فقط یک سوال جواب بدیم؟
پاسخ:
سلام
کاربر گرامی
ساعت۱۲به یک سوال پاسخ درست بده بعدش لغوش کن
سلام.اگه به سوالش درست جواب ندی شارژ نمیده؟هر روز هم می تونیم شارژ بگیریم ازش؟
پاسخ:
سلام
اره
میتونیم از ساعت 12 تا 12:30 چند بار پشت سر هم دو تا سوال رو جواب بدیم و لغو کنیم؟ جدا حساب میشه و برا هرکدوم شارژ میده؟ یا فقط 1 بار مجازیم؟ لطفا جواب بدین.
پاسخ:
باسلام
هر خط فقط یک شارژ میده حتی اگه۱۰سوال ج بدب
شاید برای همون سوال۳تاشارژ بده شانسیه
داداش هنوزم میده یا دیگه تموم شدن؟
پاسخ:
۱۲تا۱۲:۲۰دقیق هروز امتحان کن
ب من ی ۲تومانی داد خخخخ اشتباه کردم با بقیه خط هام نزدم
ببین داداش همین الان به من پیام داد احتمالش زیاده که برنده شارژ 2تومنی شده باشی الان یه سوال دارم ایا با همون خطم میتونم فردا هم سوال جواب بدم وشارژ ببرم خواهشا حتما جواب بده تو اصلا به پیامای من جواب نمیدی
پاسخ:
سلام اره
هر روز میتونی
سلام 7108 پیام داده 2 رو بفرست شاید شارژ دوتومنی برنده شده باشی 3بار این و فرستاد یعنی 3بار 2رو ارسال کنم
پاسخ:
سلام اره
سوال طلایے چے هست چطورے هست اقا رضا یہ راهنمایی بکنید.سوال طلایی جواب بدیم چے میشہ؟؟؟
پاسخ:
سلام
گاهی اوقات سوال طلایی شارژ میده ولی شما همون روشی ک گفتم انجام بده شارژ میبری
آخه داداش رضامجال ندادکه لغوکنم زودجواب دادبراهمین
پاسخ:
اشکال نداره
سوالش ج بده حتما لغو کن سوال هم پرسید لغو کن
داداش بی خیال ما وسوالمون شدی!
پاسخ:
سلام داداش 
باید
همه شماره هارو پشتش نگاکنی ببینی پشت کدومش هست
سلام داداش
چقد کم میکنه؟؟
پاسخ:
۱۲۰
شارژ منو خورد آخرشم گف گزینه شما در جواب ها نیس :|
پاسخ:
سوال بعدیش جواب بده
۱۲۰کم میکنه
این همهشارژ کجابودابجی
سلام امروز شارژ هست؟ 
چرا وقتی بعضی رمزارو زدنی میگه اشتباهه؟ با چند تا سیمم امتحان کردم!!!😭😭😭
پاسخ:
سلام
امروز احتمال شارژ کم هست پیش بینی هست
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۲ لوله کش گاز جهنم
یه چیز دیگه    *780*12#   
رو بزنین  سوالش که جوابش معلومرو جواب بدین  تا تو قرعه کشی ایفون شرکت داده بشین  !
نترسید شارژ کم نمیکنه  خخخخخخخخ
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۰ لوله کش گاز جهنم
عاغا رضا  امروز این همه بازی مهم هست عایا  
پیش بینی همراه اول نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۹ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ لوله کش گاز جهنم
من جو گیر شدم دیدم سوالاش اسونه به 19 سوالش پاسخ درست دادم . حالا  نگرانم اگه برنده نشم چی  !
ظمنا این 7108 هم که  میگه 5 نفرو معرفی کنی شارژ میده  ولی کد منو هنو  سه نفر نزدن چه برسه 5 تـــــــــــــــــــــا !
سلام.من جواب سوالودادم بهم پیام اومدگزینه ی انتخابی شمابین گزینه وجودنداره 240هم ازم کم کردشارژی هم نداد
پاسخ:
سلام
ابجی متن رو بخون من گفتم به سوال پاسخ بده بعدش لغو کن

سلام. دو تا سوال اول رو درست جواب دادم، سومی سوال طلایی اومد. جواب بدم یا لغو کنم؟؟؟
پاسخ:
ج بده
ینی عدد1 رو بفرستیم ب یدونه سوالش جواب بدیم شارژ رو میده؟
پاسخ:
لغو کن اگر برنده شدی خودش تا شب پیام میده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی