شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ سوم ایرانسل ۹خرداد

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

ﺍﺭﺳﺎﻝ OZV YASIN ﺑﻪ 8282

دوبار عضو بشد نامحدود هست

پس زود نزنید
ﺳﭙﺲ YA 121 ﺑﻪ 8282
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
رویای خیس

نظرات  (۱۹)

سامانش فقط تیغمون زد ... ولی خیالی نیست
من از هر سه تا گرفتم
عبارت 2089743015 رو هم بفرستید به 73711159 تا نیمه شعبان شارژ میده هزینه ای هم نداره!
هرچقد چهارشنبه روز خوبی بود به جاش امروز اصن خوب نبود..ولی ولی ولی یه چیزیو فراموش نکنین..دم داش رضا گرم .
مرسی بابت زحماتت داداش
چه شارژایی شد بااین حال فقط تونستم۸تومن بگیرم
salam rezajan khobi??mmnoooonam gereftiim o dastest dard nakone!!karet harf nadare
دوستانی که شارژ نگرفتن 10 دقیقه بین پیاما فاصله بذارین
دمت گرم اقا رضا هر سه رو گرفتم
من 1000 گرفتم ازش. اما تو دو تای قبلی 800 تومن ازم شارژ گرفت. یر به یر شد. این نامحدود که میگی یعنی چی؟ یعنی آخرین ساعت های امروز؟
هیچکدوم شارژ ندادند
ساعت ۱۰ تست کردم
وای برادر اینا فقط شارژ میخورن که...اصلن شارژ نمیدن کلی شارژم خوردن
نمیده داداش :(
این مسایقات دزدی به تمام معناست من به وزارت فن آوری اطلاعات شکایت میکنم
من قبلا از ایرانسل هم شکایت کردم 
تو سامانه وزارت فناوری اطلاعات شکایت کنید سریع از ایرانسل زنگ میزنن
تو گوگل سرچ کنید آدرسش رو بعد یه فرم شکایت پر میکتید
سریع از ایرانسل تماس میگیرن بعد هم از سامانه وزارت اطلاعات تا ببینن رضایتتون جلب شده یا نه
آقا رضا نظرم رو بزار
منکه شاسم نگفت امروز وگفت گرفتی پیش بینی نیست؟
پیش بینی فوتبال  رو نمیزاری
سلام.داداش رضااون دوتابه من ندادگف عضونیستی لغوش کردم بازبزنم میده؟
باتشکر از آقا رضا، من گرفتم.

وقتی گفت عضو نیستید دوباره Ozv yasin رو بفرستید و وقتی گفت قبلا عضو شدید بعد 15 یا 20 دقیقه YA 121 رو بفرستید، به من اینطوری داد.
دادا چرا بهم میگه عضو نیستید؟
ازون 2تا گرفتم دمت گرم
پاسخ:
دیگه نفرست بزار۱۰شب
SLM DASH REZAY GOL AKH B MN MIGE SHOMA OZV NISTIN CHIKARESH KNM
پاسخ:
داداش ۱۰شب امتحان کن

به همه میده ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی