شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطلاعیه ویژه شارژ

شنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۳ ب.ظ

سلام دوستان

کسانی ک امروز ساعت ۱۲اطلاعیه رو خوندن و انجام دادن و لغو کردن

جایزه های اغلبشون داره میاد

من با دوتا خط زدم به یکی هیچ نداد ولی به دیگری با همون یک سوال

یک شارژ ۱۰۰۰تومانی و یک شارژ ۲تومانی الان برام فرستاد جالبه روی یک خطم فرستاد و پیام تبریک شارژ۵تومانی رو هم داد امیدوارم برای شماهم بفرسته و مایه ی خوشحالیم بشه

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۹
رویای خیس

نظرات  (۱۵)

داداش رضا دمت گرم
این خیلی خوب بود، به سادگی به من یه شارژ دوهزاری داد.
مرسی داداش بابت زحماتت
سلام من 12 فرستادم حدود سه ساعت بعد جواب اومد که 2 رو بفرست به احتمال زیاد کارت شارژ برنده ای، ولی تا الان هیچ خبری از شارژ نشده. یعنی دیگه شارژ نمیفرستن؟
همون دیگه ساعت یازده فرستادم بعد جوابش اومد گفت عدد یکو بفرستین منم فرستادم ولی سه ساعت گذشت و جوابی نداد
ببخشید باز سوال میپرسم. عدد یکو فرستادم دوساعتم گذشته پس چرا جواب نمیده؟
پاسخ:
کدم سامانه ابجی من گفتم۱۲
برو نگاکن
سلام داداش رضا من الان جواب دادم ولغو کردم بازم میشه؟
پاسخ:
سلام اره
ولی فردا بزن
واسه من اینو فرستاد یعنی شارژ میده؟                                  مشترک عزیز. احتمالش خیلی زیاده که تو مسابقه ی هفت ده که عضو شدی برنده کارت شارژ هزارتومنی شده باشی.
عدد 1 را به73711141 ارسال کن و ببین برنده شدی یا نه.
*
این پیام و پاسخ به آن رایگان است.

پاسخ:
اره امتحان کن
شارژ هس دیگ امروز انشا..
به من از شماره 73711141 اس اومد که به احتمال زیاد برنده شارز 2 تومانی شدید و عدد 2 رو به همین شماره بفزستید من هم فرستادم ولی الان یک ساعت هستش که جوابی نیومده!
سلام
برا منم برای یه خطم دو بار پیامک داد که عدد ۲ رو بفرستم یعنی دوتا شارژ بم میده؟
سلام.  همون ساعت 12 باید انجام می دادیم؟ الان دیگه دیره؟
پاسخ:
سلام
ساعت۱۲تا۱۲:۲۰باید فعال کنی ولغو کنی
داش رضا من  با 3 تا خط چند روز پیش زدم تازه امروز به یکی از خطام گفت برنده گارت شارژ 2 تومنی شدی کلا معلوم نیس معیارش چیه

مشترک عزیز. احتمالش خیلی زیاده که تو مسابقه ی هفت ده برنده یکی از شارژهای دوهزارتومنی روزانه شده باشی.
عدد 2 را به73711141 ارسال کن و ببین برنده شدی یا نه.
*
این پیام و پاسخ به آن رایگان است.
*
اطلاع از امتیازات با ارسال EM به 7108.

اینه داداش

پاسخ:
اره جوابش بده
سلام،مرسی گفتید هرروز هست؟؟؟
من دوتا سوال جواب دادم لغو کردم
چند دقیقه قبل ۴ بار پشت هم پیامک اومد توی هر چهار پیامک نوشت به احتمال زیاد برنده کارت شارژ ۲ تومانی شدی
چهاربار ۲ رو فرستادم
دیروز ۴ بار جواب دادم لغو کردم . احتمالا این مال اونه
بنظرت ۴ تا شارژ دو تومنی میده بهم ؟
اون روز اول که‌ توی مسابقه شرکت کردم دوبار پیامک فرستاد ولی فرداش سه تا شارژ فرستاد !!
پاسخ:
روزی ۲۰۰تامیده شانست ببینم چی باشه
برای منم اومد گفت احتمالش زیاده برنده شده باشی ، عدد 1 رو 73711141 برای شارژ هزاری بفرست فرستادم دوباره یکی دیگه اومد گفت 2 رو برای دو هزاری بفرست
اما هنوز کد شارژ نفرستاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی