شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژایرانسل ۶خرداد

چهارشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

لطفا فعلا نزنید تاخبر بدم

Ozv madr

۲۱به بعد بزنید الان فقط میخوره هنگ کرده

به ۸۲۸۲

فعلا این فعال هست

الان فعال کنید تا بعداز ساعت۱۸

اگر گیرداد بعد ساعت۲۰یا۲۱بزنید

لطفا به پست ها رای دهید

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۶
رویای خیس

نظرات  (۲۳)

۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۲ دهقان خلافکار
نه خیر  همون اول داد  الان داره فقط میخوره
بجه ها من با دوبار عضویت از سه تا سم کارت 3تا گرفتم بدون مشکل
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۳۰ نازنین رحمتی
سلام برای ورود به سامانه هف ده باید چه عددی ارسال کنیم به چه سر شماره ایی ؟
پاسخ:
ارسال۱به۷۱۰۸

ممنون داداش
پاسخ:
خواهش
میخواستم بدونم واسه مسابقه هفت ده چه ساعتی باید فعالش کنم
پاسخ:
۱۲ظهرخوبه
این سامانه شارژ میخوره مث دیشبی شده!
این سامانه خوب شارژ میده به راحتی
سلام اول گفت کالای در خواستی موجود نیست بعد هم گفت دریافت کردید! راهی نداره برای گرفتنش؟
پاسخ:
ن متاسفانه
راحت داد مرسی
چ راحت داد عجیبه
براحتی شارژ داد با سپاس ویژه از آقای دهقان
Madr قبلا داده اونایی که ازش گرفتن هم میده؟
میبخشید دوباره مزاحم شدم آقای دهقان من از سامانه هف ده امروز دو تا شارژ هزار تومنی بردم اگه الان دوبتره فعالش کنم و پاسخ بدم بازم فردا شارژ میده ؟
پاسخ:
در روز میتونی تا۱۵هزارتومان بگیری ولی فعال نزار روزی یدونه سوال جواب بده

لوله کش گاز جهنم چکار کرده ؟
قضیه چیه ؟
پاسخ:
کد غیررمجاز گذاشته
سلام آقای دهقان خسته نباشید این سامانه هف ده امروزم شارژ میده ؟
پاسخ:
مرسی
باسلام
سامانه۷۱۰تا ۲۳تیرماه فعال هست
رضا جان اون روش جدید رو به ما هم میگی 😉😉
پاسخ:
باسلام
فعلا درحال تست روی سامانه ها هستم جواب بده میزارم وبلاگ
من به 700 که زنگ زدم خودش قبول کرد و گفت نظرتون به عنوان انتقاد ثبت میشه و بررسی میشه.دوستان گلم وقتی زنگ زدید حتما بگید ما از ایرانسل میخوایم که نظارتشو بر روی شرکتهای برذگذار کننده مسابقات بیشتر کنه.فقط نظارت شدید ایرانسل پاسخگوی مشکلات ما خواهد بود.یادتون نره حتما بگید.
کلا یه کاری کن اون لوله کش گاز جهنم دیگه نتونه اینجا بیاد... این دیگه اخر نامردی بود کارش.
پاسخ:
پسرخوبیه
ولی قصد شوخی داشته همین ک‌نظرات بلاک بشه فعلا کافیه
بله سامانه ها شلوغ میشن اما اونا باید سیستم رو ارتقا بدهند تا هرچه قدر هم شلوغ باشه قادر به پردازش باشه نه اینکه فقط جیب کاربران خالی بشه.کسی که فقط حتی یکبار امتحان کنه بازهم 120 ازش کسر میشه و این مبلغ معادل میلیاردها سود برای شرکت برگذار کننده استوکسانی که به ایرانسل زنگ میزنند لطفا بگن که به گوش مسئولین بلند پایه و ناظر شرکت ها برسانند.به لحاظ حقوقی حتی میشه پای سازمان بازرسی کل کشور رو وسط کشید.از حق خودتون دفاع کنید دوستان.یکدست صدا ندارد.
پاسخ:
باسلام
دوست عزیز اپسان و‌صباسل زیرمجموعه شرکت ایرانسل هست وخودش همه چی رو میدونه من کلا قضیه رو میدونم ولی کاری از دستم برنمیاد تا الان۳خطم بخاطر صحبت باهاشون سوخته 
راهی نداره جز شارژایی ک نامحدودهستن باریسک تموم شدن۲۱شب به بعد بزنید
بدون دردسر شارژ میده
فعلا دارم روی یک روش جدید کارمیکنم راحت شارژ میده ولی زودی کپی میشه در سایت ها و لو میره متاسفانه من برنامه عدم کپی نصب میکنم ولی خودشون تایپ میکنن و ازدست من کاری ساخته نیست
۰۶ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۹ لوله کش گاز جهنم
من زنگ زدم  گفت سامانه ها شلوغ میشن   منم تشکر کردم قطع کردم
پاسخ:
نظرات شما تا یک ماه بلاک میشود
پشتیبانی ۳۴//۱
موافقم حتما زنگ بزنیم باید به 700 دیروز اون mtab فقط شارژ خورد
سلام.رویا خانوم ربطی نداره به 7 یا 8 از 6 بایدد بده.شما الان یک زنگ بزن به هم 700 که ایرانسله.البته خود آپسان شمارش اینه 02189515253 به خود آپسان زنگ بزنید و بگید مشکل فنی تا کی تا چه زمانی؟؟1بار 2بار 3بار 4بار 1000بار 10000بار؟؟؟؟همش مشکل فنی ای بابا.به پشتیبانی آپسان زنگ بزنید و موضوع رو اطلاع بدید تا سیستم رو ارتقا بدهند.میدونید چرا همیشه اینطوریه؟؟چون هیچ کس موضوع رو به پشتیبانی به طور جدی اطلاع نمیده.
میگم بذاریم واسه ساعت حدودای هفت هفت و نیم که هنگ نباشه.نه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی