شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ سوم ایرانسل ۴خردادماه

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۶ ب.ظ

ارسال ۱ به ۷۳۷۶۰۲

سپس ارسال ۱۲۲

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۴
رویای خیس

نظرات  (۲۶)

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۸ لوله کش گاز جهنم
اوووووف رضا من نبودم چه حرفای با کلاسی زدی  
فک کنم مسیر زندگــــــــــــــــــی  ناز 18  عوض شد !!!!!!

مرسی داداش رضا
چه جوری اهمیت بدم؟من تاحالا کسی رو دوس نداشتم.بلد نیستم بهم بگو
پاسخ:
بهش نزدیک شو ولی رفتارت متناسب با شخصیت یک خانم باشه ن یک دختری ک بشه ابزار دست یک پسر
فکرکنم منظورم واضح بود

جالبه.من یکی رو دوس دارم کاش مث شما که به کاربراتون اهمیت میدین اونم به من اهمیت میداد
پاسخ:
شاید اهمیت دادن شما برای اون واضح نباشه
اقایون برای دوست داشتن دلایل منطقی میخوان
همیشه صحبت کردن و اهمیت دادن کافی نیست
شما بهش اهمیت بده اونم بهت نزدیکترمیشه
L رو فرستادم اما باز پیام میاد وشارزمو میخوره تازه ب خط ابجیمم از سامانه mazang پیام میاد ولغوشم میکنه و باز میاد چیکا باید کرد؟
راسی حدود چه ساعتی فعال میشه شارژ؟
پاسخ:
L MZANG
حدودا۴عصر
سلام سامانه 737411141 ک دیروز فرستادیم لغو کنیم تا الان ک جوابی نیومده؟
درضم از مسابقه مستطیل سبز پیام میاد شارژم کم میکنه لغوش چجوریه؟
پاسخ:
مستطیل سبز
Lبفرست ۲۰۱۴۲
اون نیاز نیست لغو کنی
اقا رضا شما که به گقته خودتون دم به دقیقه تو وبلاگین خانوادتون و اونایی که دوستون دارن اذیت نمیشن؟اعتراض نمیکنن؟سواله دیگه پیش میاد
پاسخ:
خانوادم ک ن مشکلی ندارن
کسی نیست من دوست داشته باشه ک‌بخواد اذیت شه
وبلاگ خیییییییلی عالی دارین اقا رضا تبریک میگم
پاسخ:
مرسی
سلام تشکر از شارژ دیروز کم وبیش گرفتم.امروز شارژ فعال میشه؟
پاسخ:
سلام
اره هست
این شارژ میده ؟

نیمه گم شده من
به جمع دخترا خوش اومدی! تا حالا1687نفر پسر و14896نفر دختر دعوت ما رو قبول کردن. چند تا سوال جواب بده تا نیمه گمشده ات رو بشناسی.
فردا ساعت 9 صبح دو هزار تا شارژ رایگان توزیع میشه، آماده باش.همراه باقرعه کشی5گوشیLG لمسی
 بزودی سوال اول از737176ارسال میشه،برای شروع سریعتر1روارسال کن
هرسوال:100تومان
لغو:ارسالLپشتیبانی:66040227
برگزارکننده:تاک تل
پاسخ:
ن داداش امتحان کردم
سامانه 737176 به سه تا سوال جواب بدی یه شارژ میده
پاسخ:
امتحان کردی؟

سلام صبح شارژ نبود
پاسخ:
سلام ن متاسفانه
سبلم میگه فرصت دارید تا ساعت 24 شارژ را دریافت کنید از کجا؟
122 رو فرستادم این پیام اومد
داداش رضا برام اس اومد کاربر گرامی  از ساعت 18 تا 24 خرداد فرصت دارید شارژ خود را دریافت کنید من چیکار کنم
من دوبار زدم فقط ازم شارژ کم کرده
گفته تا 12 فقط داری بگیری وهربار 122 میفرستم بازهمون رومیگه
من فرستادم واسم چرا سوال فرستاد؟؟؟؟
پاسخ:
سوال ک میفرسته یعنی قبلا زدی لغو نکردی
دمت جیز داش رضا.سه تاش اوکی شد
امشب از ۳۰۰۰ رد میشه آمار بازدید
قرعه کشی لازم شد !
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۲ لوله کش گاز جهنم
این باز سامانش بهتر بود حیف که من جوونی کردم 122 رو دوبار فرستادم گفت دریافت کرده اید خخخخخخخخخ
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۲۴ حجت نوروزی
من سه تا گرفتم مرسی داشی
من دوتا گرفتم یکم صبر کنید تا جوابش بیاد
سه تا گرفتم دمت گرم رضا
جوابش نمیادکه؟؟؟؟؟؟
عدد122روبعدبایدکجافرستادهمون737602؟؟
پاسخ:
اره
یکم دیر ج میدن ولی من گرفتم, دستت طلا داداش
چرا جوابش نمیاد رضا
۰۴ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۵ لوله کش گاز جهنم
دو تومن ظرر کردم هیچیم نگرفتم     یه فکری به حال  این سامانه ها باید کنن  یکی از یکی بدتره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی