شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل ۶۲

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ

باسلام

دیروز سامانه۷۳۷۱۱۱۴۱ پیام داد منم جوابش دادم شارژ نداد ولی امروز شارژ رو فرستاد

یکی ازکاربرا هم در نظرات پرسیده بود

حالا من بابقیه خط ها هم ۱ارسال کردم ۷۳۷۱۱۱۴۱شاید بده

اگرمایل بودید بزنید

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۴
رویای خیس

نظرات  (۸)

آقا رضا این هزیزنه داره؟کم میکنه ازمون؟
پاسخ:
فعلا ک ن کم نمیکنه
داداش صبح چه موقع شارژ گذاشتی من ک یکسره چک کردم پستی نبود.
پاسخ:
ساعت۷:۳۰
منم همون وقت فرستادم واسم امروز پیام اومد شارژ گرفتم و با بقیه خط فرستادم گرفتم ولی از قبل باید تو مسابقه 7108 شرکت کرده باشی تا شارژ بگیری اگه نکرده باشی شارژ نمیده
جواب نداد میشه بگی چجوری لغوش کنیم؟
پاسخ:
اگرجواب داد یعنی غعال شده جواب نداد دیگه کاریش نداشته باش 
داداش به منم داد حالا لغو لازم داره؟یا نه؟
منم دیروز۱روبراش فرستادم امروزشارژو داد.
سلام من فرستادم ولی پیامی نیومد؟
پاسخ:
باسلام
برای خودمم هنوز نیوده
داداش ینی دوباره میده؟
من تا حالا دوبار ازش گرفتم؟
شارژصبح رو هم نزاشتی !
پاسخ:
گذاشتم تموم شد برداشتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی