شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۳خرداد

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

بچه ها فکرکنم سیستمش مشکل پیداکرده

زنگ‌زدم گفت از۲۱:۳۰از زیر پوشش دراومده نزنید لطفا

ﺭﺳﺎﻝ OZV KATERE ﺑﻪ 8282



ﺍﺭﺳﺎﻝ OZV ZARAM ﺑﻪ 8282 (فعلا مشکل داره)

دوبار پیام عضویت بفرستید

بعداز۳یا۴دقیقه جوابش بدین

خیلی سخت شارژ میده به نظرمن نزنید بهتره

اگرقبلا گرفتید هم بزنید


موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۳/۰۳
رویای خیس

نظرات  (۱۲)

تا ساعت یازده هم شارژ میداد الکی گفتند ک از پوشش در اومده 

سلام دوستان.

هر دو سامانه katere و zaram ساعت 21:45 خیلی راحت شارژ داد.من تو 10 دقیقه با 5 تا خط گرفتم.

برای اینجور سامانه ها که تا آخر شب وقت دارن یه مقداری صبوری لازمه فقط.

ممنون از آقا رضای عزیز


رضا اون خاطره مشکل داره  من هر کار میکنم نمیده  ولی اون یکی دگ راحت میده 
ارسال 1به 737601راحت شارژ میده
بعضی خطا اسون داد.بعضیا بعد چند بار.
Zaram راحت شارژ میده اما اون یکی قصدی برای شارژ دادن نداره
داداش این که مثل آب خوردن شارژ داد چرا گفتی سخت شارژ میده تازه من یه بار عضویت فرستادم
داش رضا 73711141 چیه
پاسخ:
به منم اس داد نمیدونم
احتمالا پشتیبانی zaram بود
قبلا هم گرفته باشین میده.من قبلا گرفته بودم
به اونایی که نگرفتن میده؟
به من جفتش رو داد ولی به یه خطم هیچ کدومو نداد
به همه میده ؟ یا فقط اونایی که قبلا نگرفتند ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی