شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ویژه

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

moyaشماره عضو شدارسال پیامک بدون متن به 84887
kodkشماره عضو شدن ارسال پیامک بدون متن به 84889

اگرباشماره میخواید فعال کنید

ویا

Ozv kodk

Ozv moya

دوبار پیام عضویت بفرستید

ارسال به ۸۲۸۲

هردو نامحدودهستن بعدازساعت۶بزنید

فعلا نزنید

ساعت۸:۱۵خبرمیدم بزنید یا ن

فعلا فقط عضو بشید

الان فرستادم به۶تا داد یدونه هم گفت عضو‌نیستی


موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۷
رویای خیس

نظرات  (۲۳)

با سلام و تشکر خدمت آقا رضا گل کعه این همه زحمت می کشند
دوستان جسارتا به نظر من این دو سامانه مخصوصا moya خیلی دزد و کثیفند. من تقریبا اندازه جایزشون شارژم رفت و آخر بهم شارژ دادند و لی وقتی زدم برای شارژ گفتند که پین قبلا استفاده شده!! درصورتی که من استفاده نکردم خدایی. دوباره که زدم سیم کارتم را مسدود کرد . خیلی نامردند پین استفاده شده ارسال کردند برای من .
من تونستم بگیرم همین الان هم داد۸ تا گرفتم ولی دراعزای ۳تومانی ک ازم خورد
دوسسسسسستان کسی هست که از سامانه201427 راش پیام اومده باشه و مبلغ 120تومان کسر شده باشه بدون اینکه عضو شده باشید؟؟؟؟کسی این مشکل رو داره؟؟/کسی هست؟؟؟؟
سلام به همه دوستان.
ببینین من الان یعنی ساعت 9 و نیم از چهارتا خط و هرجفتشو گرفتم خیلی راحت داد.فقط شماها عجله میکنین تا اعلام میشه همه میزنین.
و در پایان رضا جون مرسی ممنون
ای بابا  اول عدد یکو بفرستین بعد دوبار عضو شین  به راحتی میده  من ده تا گرفتم ممنون رضاااااااااااااااااااا
دوستاااااااااااااان بخدا اگه همتون اعتراض کنید ایرانسل به فکر می افته تا مشکلات رفع بشه.یک مشکل دیگه امرذوز میبینم از سامانه201427 برام پیام اومده و منو خود به خود عضو کرده و 120تومان ازم کسر کرده.درصورتی که من عضو نشدم.هرکی این مشکلات را دارد خواهش میکنم به ایرانسل اطلاع بده
قابل توجه کاربرانی ک میگن شارژ نمیده شارژ میخوره یا هرچیزدیگه ای من خیلی راحت گرفتم،میگید چه جوری ؟خوب الان میگم من ساعت ۲۱:۰۰زدم چون میدونستم خطا این موقع خلوته بعدشم پیام خالی به شماره ها فرستادم بعد۵دقیقه جوابشوفرستادم راحت بم داد ب همین سادگی۱۰تومن شارژ گرفتم
آقا میگه محصول درخواستی در دسترس نیست.بعد که میزنی میگه شما شارج خود را دریافت کردی.آقا نزنید.کی حاضره به ایرانسل اعتراض کنه.مگه چقدر کار داره هزینش فقط 60تومانه که به 700 یک زنگ بزنید و اعتراض کنید.آخه چرا شما عمکاری نمیکنید.یک دست صدا نداره ملت!!!!!!!! نظرات منو میخونید یا نه دوستان کاربر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجله ای برا نامحدود ها نیست.من دارم الان میگیرم و میده.
دوبار عضویتو بفرستیم دادا؟
پاسخ:
دوبارعضویت بفرست۵دقیقه بعدش جوابش بده
Aqa nadad k koli sharjamo bord hamash mige ozv nosti
خب الان از هشت و ربع گذشته لغوش کنیم رضا؟
این ایرانسلم چش خورد.بعضی وقتا راحت شارژ میده بعضی وقتام مث الان فقط شارژ میخوره
شارژ نمیده:
فقط شارژمیخورن دوستان فعلا نزنین صبر کنین خلوت بشه
میدونم شلوغه ولی خب قصدش فقط شارژ کشیدنه اول ک تا یک ربع ج نمیده بعدم میگه عضو نیستی ۳تومان شارژمنو خورد فقط خواستم ی اطلاع ب بچه ها بدی ک بعد اعتراض نکنند
داداش ی خبر به بچه ها بده ک نزنند فقط شارژ میخوره 
پاسخ:
ابجی خط ها خیلی شلوغه
۸۲۸۲هنگیده
من خودم ۱۰دقیقه میصبرم تا ج بده
ولی خط ها ازاد بشه میده
داداش سرویس کودک اولین دفعه زد محصول درخواستی موجود نیست دوباره فرستادم گفت کد را دریافت کردی اگه راهی برای دریافت است لطفا راهنمایی نمایید.ممنون
پاسخ:
/اگرگفت  شارژ گرفتی راهی نداره
میگه از اول عضو بوده اید
پاسخ:
خط ها شلوغه
دوبار کد بفرست بصبر بعد بفرست
سلام.آقا من که هیچوقت نمیتونم از مسابقات آپسان شارج بگیرم.بازم حکایت همیشگی نمیده!!!!. یا نمیده  یا میگه شما عضو نشدی و هی شارج میخوره! من که به ایرانسل اعتراض کردم تا به این  شرکت تذکر بده شما هم تماس بگیرید تا پیگیر بشن تا دیگه شاهد این مشکلات نباشیم و هممومن راحت شارج دریافت کنیم.

پاسخ:
سلام
خط ها خیلی شلوغه
برادر فک کنم ozv zaram هم شارژ بده....من فعلا زدم ولی هیچ کدوم هنوز جواب ندادن 
کودک شگفت انگیز شارژ داد ولی moya میگه کد محصول در دسترس میس
سلام داداش خسته نباشی
الان بزنم اینا رو؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی