شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطلاعیه۱۲۳

يكشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۰ ب.ظ

باسلام خدمت شما کاربران عزیز لطفا وبلاگ رو نشردهید

امیدوارم ک بارسیدن تعداد کاربران به بیش از۳هزار مثل قبلا بجای مسابقه اینبار به صورت قرعه کشی شارژ رایگان بدم خدمت کاربران

سعی میکنم بالینک کردن کاربرارو افزایش دهم

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۲۷
رویای خیس

نظرات  (۸)

سلام داداش.امروز شارجی که اذیت نکنه هستش یانه؟
سلام رضا جان
میتونی خودتم مسابقه بذاری یا بین همه کاربرا قرعه کشی کنی
سلام داداش جواب مشکلی که مطرح کردم پیدا کردی؟
شب بخیر داداش درباره *747# که نوشتم راه حل هست یانه؟
راهش اینه که وقتی بلاگفا درست شد در پست اول اون وبلاگ و در یک کد پیام ده اول وبلاگ بنویسی آدرس جدید رو

سلام برادر من همون  نینی پرستاره هستم وبلاگتو به دوستام معرفی کردم و اوناهم قراره به دوستاشون معرفی کنن 👍💕😉
پاسخ:
مررسی
ایشالا کاربراتون زیاد میشه.شک نکنید
داداش میدونی باید چیکار کرد تا سامانه *747# که مال پست بانکه به حالت اولیه برگرده؟چونکه باگرفتنش یه پیامک برروی خظ ایرانسل میاد تا از طریق اون بشه کارت بانکی را به وسیله سایتش روی خط ثبت کنی قبلا گرفتم ورمز فرستاده شده را فراموش کردم هرجا پرسیدم نتیجه ای نگرفتم.ممنون
پاسخ:
میپرسم امشب خبرت میدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی