شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

سلام،

شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ
عید سعید مبعث

آغاز راه رستگارى و طلوع تابنده مهر هدایت و عدالت، مبارک باد
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۲۶
رویای خیس

نظرات  (۱۲)

اگه سیم کارت به اسم خودت هست بدون داشتن سیم کارت و قاب میتونی سیم کارت جدید رو بگیری
برو درخواست تبدیل به usim بده بگو قاب هم همرام نیس دو تا فرم میده پرکنی سیم کارتو بهت میده هزینه هم نداره بعضا یک سیم کارت هدیه هم میده
من سیم کارتم رو گم کرده بودم قابم نداشتم رفتم به همین روش usim گرفتم
پاسخ:
مرسی داداش گل ولی خط بنام خودم نبوده خط دوستم بوده ولی یادم نمیاد ازکدوم دوستم گرفتم
رضاجان کی گفته قابل برگشت نیست.درخواست بده.تا سیمکارتت با اعتبارشو برگردونن.خودت که استادی ماشا الله.برو نمایندگی ایرانسل برات همونجا سیم کارت جدید با اعتبارتو صادر میکنن.
پاسخ:
باید قابش داشته باشی
من قابش گم کردم
متاسفانه بخاطر جابه جایی منزل وسایلام ناپدید شدن
سلام.رضا خان.این سیم کارتت که سوخته بیش از90 روز حتما فعالیتی نداشته درسته؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام داداش افتاده داخل گوی رنگ
باگوشی هردو سوخت
سلام امروز شارژفعال میشه
پاسخ:
سلام اره احتمالا
نگفتی داداش یعنی اینقدرسوالم سخت بودکه جوابموندادی؟
امروز شارژ هست ؟
واسه اینترنت لازمش دارم
سلام آقارضا امکان داره شارژهایی ک تو ۱هفته گذشته گذاشتید باز فعال بشه من چند روزی نبودم نشد بگیرم
پاسخ:
سلام
حتما فعال میشه
مخصوص کسایی ک نگرفتن
بلاگفا به این زودی ها درست نمیشه
دور اول قرعه کشی رو امروز برگزار کن ! 
سلام داداش گلم ی سوال:این سیمکارت ایرانسلت ک میگی باموجودی۳۸۰تومن سوخته داستانش چی بوده؟ایرانسل سوزونده یانه؟چون شرکت ایرانسل هرنفری ک بیش از۱۰خط داشته باشه ی خطشومیسوزونه!!!
پاسخ:
سلام داداش بانظر اقا داوود اشتباه گرفتم نظر شمارو اونجا جواب دادم
اخه تایید نظرات خیلی اذیت کننده هس
اره بیشتر ۱۰تارومیسوزونه
سیمکارت من افتاده داخل گوی رنگ
سلام 
فروش شارژ ایرانسل هنوز انجام میدی ؟
من به احتمال زیاد آخرهفته برای خرید بسته ۵ گیگ اینترنت به ۲۰هزار تومن شارژ نیاز داشته باشم

پاسخ:
سلام
متاسفانه سیم کارت ایرانسلم باموجودی۳۸۰هزارتومان سوخته
وقابل برگشت نیست
ایشالا ازماه اینده پاسخگوی خریداران هستم
داش رضا جواب اینو بگو اگه بلدی510056 ,???,20,134,1084,8380
پاسخ:
سلام داداش فرمولش در نظرات هست
سلام امروز شارژ یا مسابقه نیست
پاسخ:
سلام
روزای تعطیل نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی