شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

پیش بینی ،

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ب.ظ

برد رئال مادرید عدد 1 به 203060


تساوی عدد 2 به 203060

برد یوونتوس عدد 3 به 203060

به امید برد یونتوس/////

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۳
رویای خیس

نظرات  (۵)

داداش قبلا درست حدس زدم گرفتم بعدش گفت همین یکباره حالا اینا شرکت کنم کد تکراری میده یا تازه اگه درست بگم؟
داش رضا من بازی بایرن - بارسا رو درست پیشبینی کردم شارژمم گرفتم..
باز اگه شرکت کنم شارژ میده؟؟

*در ضمن قطعا رئال میبره*
پاسخ:
اره داداش
داش رضا من بازی بایرن - بارسا رو درست پیشبینی کردم شارژمم گرفتم..
باز اگه شرکت کنم شارژ میده؟؟

*در ضمن قطعا رئال میبره*
پاسخ:
اره داداش
یوونتوس امکان نداره ببره فقط رئال داش رضا 1 رو بفرست
معلومه رئال میباز خخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی