شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژایرانسل26دی

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

شارژ ایرانسل 26دی
مخصوص کسانی ک تاحالا نزدن
ارسال ozv msha به 8282
پس از 5 دقیقه  ارسال HE 666 به 8282
و دریافت شناسه شارژ

توجه ? اگرپیام اومد که برنده شارژ با وقفه شدید باید درزمانی ک مشخص کرده ارسال کنید ارسال HE 666 به 8282 و شناسه شارژ رو دریافت کنید

 پس از گرفتن شارژ لغو کنید با ارسال L msha به 8282

https://telegram.me/reza_dehghan3746


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۶
رویای خیس

نظرات  (۲)

سلام.اقا رضا من این پست رو کپی کردم تا برای دوستم ارسال کنم کارمو راحت کنم،واسه دوستم که cut کردم که بفرستم دیدم نوشته پیگیری میشه و...
ارسال نکردمش

فرستادم بعد از 7دقیقه 
اس اومد میگه دوست عزیز شما شارژ برنده نشدید 
برای ادامهmshaروبه8282
شاکی هستم از8282شارژمو خورد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی