شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ همراه اول۲۶ابان

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۱۷ ب.ظ

ارسال 9 به 203860 سپس
0 به 203860 جواب به یک سوال بعد دریافت شارژ 

دوستان عزیز لطفا اگرتبریک گفت ادامه دهید

مخصوص کسانی ک نکرفته اند

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
رویای خیس

نظرات  (۳)

سلام.تموم مراحل رو زدم .حدس سوال رو هم درست جواب دادم اما شارژ رو نداد به من.چیکار کنم ؟؟
یه کلمه برات در نظر گرفته شده سعی کن اونو حدس بزنی
من چندتا راهنمایی برات دارم
راهنمایی اول:
یک مکان با تعداد صندلی های زیاد است
اگه بتونی درست حدس بزنی 2000 امتیاز میگیری
کلمه ای که حدس میزنی را بعد از S بفرست.
چی ارسال کنم؟؟؟؟جواب
پاسخ:
سینما
امروز جواب داد و تبریک نگفت.چطور میشه لغوش کرد؟چون توی پیامکش نحوه لغو توضیح نداده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی