شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۶مهر۹۴

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ب.ظ

ozv sardar

بفرستید

8282

سپس

AG 1

بفرستید

8282

توجه فعالسازی فقط۱۲۰تومان هزینه داره اگر تافرداصبح شارژ رو ندادلغو کنید این سامانه شانسی هست

اگرتا قبل ازساعت۱۲نداد لغو کنید

پیش بینی همراه اول هم هست فعال شد میزارم

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۴/۰۷/۰۶

نظرات  (۸)

سلام
من دیروزاین سانانه رافعال کردم اگه الان بفرستم شارژمیده؟
پاسخ:
سلام اره
شارژ پیش بینی ک فعال نشده؟
من دیشب یخط فعال کردم 2000تومنی بود اما امروز فعال نشده
کی فعال میشه؟
امکانش هست فعال نشه؟
پاسخ:
پیش بینی فعال نمیشه
لغو نکن 
واسه شارژ دیشب کسایی که تومسابقه سردارن شرکت کردندقرارشدآخرشب شارجشوبده اماندادولغوکردند
الان ارسال کنند
AG 700
به 8282تاشارجوبده
واسه شارژ دیشب کسایی که تومسابقه سردارشرکت کردندقرارشدآخرشب شارجشوبده اماندادولغوکردند
الان ارسال کنند
AG 700
به 8282تاشارجوبده
سلام پیش بینی همراه اول امروز برای بازی بارسلونا هستش؟؟؟؟
سلام من دیشب فعال کردم با 3خطم. گفت شارژ ارسال میشه اما تا الان خبری نیس.لطفا به پشتیبانی زنگ بزنید
سلام/چطوری لغو کنیم؟
سلام
تا الان نداده لغو کنیم یا میده؟
مرسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی