شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطاعیه

جمعه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۰ ب.ظ

سلام بچه ها 

امیدوارم خوب وسرحال باشید

ممنون بخاطر خوبی هاتون ازحالا خودم هستم درخدمتتون 

نمازروزه هاتون قبول باشه.

برامنم دعاکنید و اینکه مشکلم برطرف بشه 

ممنونم

موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۴/۰۳/۲۹
رویای خیس

نظرات  (۱۷)

سلام چطوری آقارضا چرا شارژها چند وقتیه کم شده؟؟
با سلام و ارزوی قبولی طاعات و عبادات .
داداش رضا امیدوارم مشکل تو و همه دوستان  در این ماه به لطف خدا حل بشه
پاسخ:
سلام مرسی
برای لغو 710 LنفرستیدLAGHV بفرستید لغو میشه
سلام خواستم بگم سامانه 710 برای لغوش باید عبارت LAGHV  رو ارسال کنید دیگه با L  لغو نمیشه عوض شده الان بهم پیام داد شاید برنده یکی از شارژهای 2تومنی شده باشی 2 رو ارسال کن
۳۰ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۸ علی ناشناس
آقارضا من شارژ1000 که واسه پیشبینی والیبال بودگرفتم میگم دیگه یعنی نمیتونم ازاین سامانه شارژبگیرم
داداش hdsb هنوز شارژ میده یا دیگه تموم شد؟
پاسخ:
شانسی میده
سلام صبح بخیر خوبی؟؟
ببخش من همراه اول استفاده نمیکنم یه چند تا سوال داشتم!!من پیش بینی رو درست جواب دادم!!الان چجوری شارژم میاد؟؟چجوری لغوش کنم؟؟یا اگه نداد چیکار کنم؟؟
پاسخ:
تا الان باید داده باشه بهت
امروز شارژ هست؟؟
پاسخ:
فکر نکنم
داداش این ۷۱۰ لغو نمیشه L رو که میفرستم میگه پیام شما قابل پردازش نیست هر روز هم اس میده
پاسخ:
داداش تماس بگیر پشتیبانی گاهی اوقات شمارت ذخیره میشه در سیستم اونها

چ خوب ک برگشتی

امیدوارم مشکلت هم حل بشه

پاسخ:
مررررسی داداش
Salaaaaaaam baradar jat khali boda...enshala zodtar moshkelet hal she...khosh halam ke bargashti ;-)
پاسخ:
سلام
مرسی ازشما
کاربرای خوبی دارم
به به سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام!!!
خوبی؟؟خوشی؟؟؟؟؟آقا خوش اومدی
پاسخ:
سلام
بخوبی داداش
مرررسی
۲۹ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۲۴ علی ناشناس
دوباره شارژنیومدایران بازی رابردکه این شارژمسخره است
پاسخ:
فرداساعت ۱۲تبریک شارژ میگه
ایشالله حل میشه دادا
پاسخ:
مرسی قربونت
م ص ف و غ ز ع ا ج ی
 داش رضا این چی میشه؟
پاسخ:
عاجز
داداش سر نمازام دعات میکنم شنیده بودم مریضی, ایشالا همیشه سر زنده باشی
پاسخ:
سلام
مریض نیستم مشکلی پیش اومده برام
مرررسی
قبول باشه
 ایشالا خیلی زود مشکلتون حل شه .ما هم دعا میکنیم.نماز روزه شمام قبول 
پاسخ:
مرررسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی