شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

اطلاعیه ۱۱خرداد

دوشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ق.ظ

باسلام

۱-شارژ هایی ک به صورت نامحدود هستن قبل ازساعت۱۸یکبار بزنید و بزارید بعد ازساعت۲۱بزنیدمن تست کردم به۹۸٪خط هام میده

۲-برای سامانه۷۱۰۸هروز ساعت ۱۲به یک سوال پاسخ دهید بعد لغوش کنید(ارسال1به ۷۱۰۸)نحوه عضویت

اگرشارژ ببریدبعد از چند ساعت شارژ۱یا۲یا۵تومانی میده

شانسیه

۳-باخرید شارژ ازوبلاگ به ازای هر۱۰تومان،۲تومان تخفیف دریافت کنید(به صورت انتقال روی خط شما)تاحالا۱۸کاربرشارژ خریداری کردند ک از حسن اعتمادانها متشکرم

۴-سقف انتقال برای ایرانسل نامحدود هست ک به صورت۱۰۰۰تومانی انتقال میشه داد ولی همراه اول باهرخط روزانه۱۰تومان میشه فرستاد


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۱

نظرات  (۱۷)

فقط شارژمو میبره 
هرکاری میکنم لغو نمیشه چیکار کنم :(
سلام
چطوری میشه ازت شارژ بخرم؟
پاسخ:
باسلام
شما شمارت میزاری نظرات 
من روش پیامک میدم به شما مبلغ رومیگیدمنم شماره کارت میدم هرچه قدر خواسنید بخرید انتقال میدید منم با تخفیف میفرستم
اگر مبلغ درخواسنی زیاد بود هدیه هم ازطرف مامیگیرد
چون دوتا کاربر مبلغ۲۵۰و۱۳۰هزارتومانی خرید خردن علاوه برتخفیف هدیه هم گرفتن
سلام
دادا نیاد سوال تاریخ ایران و جهان بپرسه تو کف بمونیم!!!!!
چطوریه سوالاش؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام
راحته

به کسی اصلا شارژ داده امروز؟؟؟؟؟
آقا رضا اگه مسابقه 7108 رو لغوش نکنیم بازم شارژ میده ؟
پاسخ:
لغو کنی یا نکنی اگه بخواد شارژ بده میده
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۳ لوله کش گاز جهنم

یک نکته مهم برای اونایی که میخوان جایزه نفر اول رو ببرن:

امتیاز هف دهی تو فقط وقتی برات محاسبه میشه که حداقل یکبار امتیازت رو گرفته باشی. EM رو بفرست تا بیشتر توضیح بدم.

*

آفرین درست جواب دادی

39-کدام ویژگی در انتخـاب همـسر مهمتـر اسـت؟

1.شخصیت فرد

2.ظاهر فرد

*

لغو با ارسال L






 خعلی حال میده به سوالاش جواب بدی خیلی اسونه  تا 39 رفتم ولی دگ جواب ندادم تو کف بمونه!

به منم پیام نداد اقا لوله کش
یه سوال دیروز من شرکت کردم 7108  
بهم پیام نداد  
به هیچکی پبام نداد یا فقط به من نداد 
سلام.داداش رضامن به یک سوال جواب دادتالغوکنم یه سوال دیگه هم فرستادبه اونم جواب بدم یانه لعوش کنم؟
پاسخ:
باسلام لغو کن
salam khobi??aghe to 7108 javabemon ghalat bood bazam laghv
konim
???
پاسخ:
فقط جواب درست ک دادی لغو کن
با سلام پیش بینی بازی دیشب فقط داره سوال میپرسه ایا لغو کنیم؟ آیا شارژ رو بهمون میده درست پیش بینی کردیم؟؟
پاسخ:
باسلام
اگر تاقبل ۱۲نفرستاد لغو کن
سلام آقا رضا صبحتون بخیر

اگر تعداد سوالات بیشتری پاسخ بدهیم شارژ بیشتری میده یا همون دو تا کافیه ؟
پاسخ:
بسلام
مهم پاسخ به یک سوال هست
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۰ حجت نوروزی
داداش یعنی بلافاصله پس از اینکه جواب دادم لغو کنم،یا پس از اینکه شارژ گرفتم،اخه دیروز دوتا سوالو درست ج دادم بعدش لغو کردم هیچ اتفاقی نیفتاد
پاسخ:
جواب ک دادی لغو کن
سلام برای سامانه 7108ساعت 12 شب منظورته؟
پاسخ:
داداش ۱۲ظهر
اگه‌شب بود میگفتم۲۴!
سلام داداش رضا روز بخیر
پیش بینی والیبالو کی لغو کنیم؟؟
پاسخ:
سلام
تاقبل ۱۲شارژت میفرسته
رضا جان چجوری تو سامانش شرکت کنیم؟؟؟چند رو ب چند بفرستیم
پاسخ:
ارسال۱به۷۱۰۸
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی