شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

پیش بینی والیبال

يكشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۰ ب.ظ

ایران-آمریکا
شارژ1000تومانی ببرایرانسل
فقط با این سوال:
فردا بازی برگشت والیبال چی میشه؟
1-بردایران
2-بردآمریکا
جواب روبه 737864بفرست
فقط امروزقبل ۱۲شب بزنید لغو نکنید

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۰
رویای خیس

پیش بینی

نظرات  (۱۹)

بازی والیبال کد شارژشو ساعت 3ونیم واسه من فرستاد
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۳ حجت نوروزی
من گرفتم،
شما نتیجه بازی برگشت والیبال آمریکا-ایران رو درست حدس زدید.
عدد 600 رو ارسال و اطلاعات کد شارژت رو دریافت کن.
جایزه ویژه برای کسانی که بازی را ادامه می دهند:
یک دستگاه خودروی هیوندا i20
سلام بچه ها اگه بازی رودرست پیش بینی کردید لغونکنین من الان با پشتیبانی تماس گرفتم گفتن تاشب میفرستن من همه سیم کارتاموبردآمریکا گرفتم.
این مسابقه به کسی شارژ داده عایا؟؟
من با چندتا سیمکارتم پیش بینی کردم لغوم نکردم ولی جایزش نیومد. 
رضا تا 12 ظهر میاد یا 12 شب؟
پاسخ:
داداش لغو کن
سلام به کسی داد?
سلام اقا این جایزش خودش خودکار شارژ میشه؟
یا این که پیام میده چون من موجودیمو نمیدونم چقدر بوده :|
پاسخ:
سلام‌لغو کنید
سلام داداش چرا شارژ رو ندادن؟
کسی گرفته؟ من پیشبینی امریکا رو کردم ولی هنوز شارژی نیومده
اینم نمیدن؟
سلام داداش اینو من فرستادم هنوز جایزش نیومده لغوش کنم یا منتظر بمونم جایزش بیاد لغوش کنم؟اگه لغوش کنم جایزمو نمیده؟
پاسخ:
باسلام تااقبل ۱۲میاد 
لغو‌کنی نمیده
چقد بد بازی کرد ایران جز امیر غفور همه بد بودن حتی معروف ایشالله تو باری با روسیه جبران میکنن چون لهستان که خعلی قویه !!
۱۱ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۹ حجت نوروزی
من الان تو اینترنت سرچ کردم نوشته بود سه یک امریکا ایرانو دوباره زدههم تسلیت وهم تبریک به خودم چونکه زده بودم امریکا،حالا ساعت چند معلوم نیس میده
داداش همراه اول هم باسامانه203047پیش بینی والیبال گذاشته صحت داره بزنیم؟
پاسخ:
باسلام
بررسی میکنم
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۳۰ لوله کش گاز جهنم
ایران میبره 3-1   چون باز یاول دست گرمی  بود 
تو تهرانم که همه تیما رو سه هیچ میزنه صددرصد 
راستی  قهرمانی بارسلونا بهترین تیم جهان باسوپر گل مسی بهترین ببازیکن تاریخ جهان رو به رئالیای مغرور تبریک میگم / رضا تایید کن پیلیز
وقتی میفرستی پیامی نمیده؟ چون من فرستادم جواب نداد
من اینو الان زدم اشکال نداره؟
پاسخ:
باسلام
ی چند دقیقه بعد جوابش بفرست
بازی ساعت چنده رضا؟
پاسخ:
۳صبح
اگه بخوای منطقی بگی آمریکا میبره!من بردآمریکارومیگیرم
bebakhsha hey soal mikonam
aghe pas hey az in samane soal nemiad age laghv nakonim??
پاسخ:
باسلام
بخاطرهمین گفتم قبل۱۲شب بزنید تا سوال نیاد
هزینه هم داره ؟
پاسخ:
۱۲۰

slam!!badesh laghv konim
????????
پاسخ:
سلام ن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی