شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۳۴

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ

ارسال 1 به 20142

زود بزنید محدود هست

تمام شده

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰
رویای خیس

نظرات  (۲۵)

سلام خواهشن به من کمک کنید
پاسخ:
سلام
چ کمکی؟
۵۲ نفر آنلاین هستند و منتظر شارژ
یه شارژ بذار ناامیدشون نکن !!!
جدید باشه لفطا 
داداش شارژ نیست بریم؟
شارژ  نیس دادا؟؟؟
شارژ نداریم؟
سلام. داش واس من یه اس اومد از ایرانسل که میتونی با 2500 تومن 2500 دقیقه مکالمه هدیه بگیری با #3*310* 
زدم پول رو کم کرد بعدش اس اومد گفت فعال شد ولی تماس ک میگیرم بازم کم میکنه. از تعرفه رنگی هم استفاده نمیکنم..
چجوریاس این!؟
پاسخ:
سلام
داداش زنگ بزن ۷۰۰درستش میکنن
اگرتماس نگیری درست نمیشه

سلام داداش رضا از 8432 یه اس ام اس اومد منم جوابشو دادم لغو رو میزنم نمیشه شارژمو میخوره, میشه کمک کنی؟
پاسخ:
باسلام
L
بفرست براش
امروز شارژی فعال میشه ؟
پاسخ:
سلام
ایشالا باشه
احتمالا سامانه تکراری باشه به کسانی ک قبلا نگرفتن بده
دوستان روی خط من ی تخفیف اینتر نت امده گفته:با ارسال3 به84888دریافت کنید ضمنا 600مگابایت راباقیمت5000تومان بخرید.
سلام داداش آپا حذف کردم ولی امتیاز نداد تراکنش گرفتم 5 امتیاز داد! میشه کاملتر راهنمایی کنید؟
پاسخ:
اپ حذف کن روی شماره جدید نصب کن
داداش میشه بگی آپ امتیاز میده اگه میده به چه نحوی؟
پاسخ:
ن داداش نمیده
اگه حذذف کنی دوباره نصب کنی ۱۰۰۰امتیاز میده
یکی نیست در مورد *۷۸۰ توضیح بده که چجوری شارژ میده ؟
توی سایت نوشته کد ۱۲ رقمی رو بزنید بعد تراکنش کنید
اما شارژی نیومده برام
چجوری این ؟

پاسخ:
داداش من امتحان کردم نداد
اگه منظورت اون کد هست کد رو از سایت۷۸۰دریافت کن بعد ۷۸۰روشماره گیری کن در قسمت کدکاربری وارد کن و شارژ بخر تا۱۰۰۰تومان بده بهت
*780# چجوری شارژ میده ؟
من کد شانس رو وارد کردم بعد تراکنش هم انجام دادم 
چجوری شارژش رو بگیرم ؟
این اعتباری داره ؟؟

ادامه مسابقه یادت نره!
*
اطلاع از امتیازات با ارسال em
*
کدام ویژگی در انتخـاب همـسر مهمتـر اسـت؟

1.شخصیت فرد
2.ظاهر فرد

یادت باشه 12 ظهر هر روز به 200 نفر اولی که به یک سوال جواب بدن، شارژ رایگان تعلق میگیره.
*
شارژ سریع و آسان با #710*
*
لغو با ارسال L




شماره ۷۱۰۸
رسم ادب ک بازم تشکر کنم گرفتم
سلام حیف شد من دیر فهمیدم بازم مسابقه هست
مرسی بچها نزنید تموم شده
خیییلییی ممنون ب این میگن شارژ :-)))))
از این سامانه گرفتم  2 تا و نگفت شما شارز خود را دریا فت کردید  ممنون رضا

تموم شد
یکم زودتر بذارش
کسانی که مثل من به سرچشمه دسترسی ندارند و چشمشون به وبلاگ هست نمیتونند استفاده کنند از شارژها
من با همه سرعتم !! دوتا گرفتم سومی گفت تموم شده

سلام.من زدم تموم شده
مرسی داداش رضا 
اینکه تموم شده
اینجور سامانه ها خیلی راحت میدن دمت گرم داداشی
گرفتم
مرسییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی