شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

تخفیف ویژه

چهارشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۴۶ ق.ظ

۲۰۰ مگ اینترنت ایرانسل فقط۵۰۰تومان

*310*3 #

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰
رویای خیس

نظرات  (۱۸)

باعرض خسته نباشیدآقا حامد آپ فعاله میشه توضیح بیشتری بدین ممنون.
آره باید تراکنش بزنی و شماره معرف رو هم بنویسی تا ١٠٠٠ امتیاز بده. یکی دیگه هم اگه شماره تو رو به عنوان معرف بزنه ١٠٠٠امتیاز دیگه میده بهت. من دوتا گرفتم دیشب.
من از تعرفه رنگی استفاده میکنم..گفت فعال نشد ولی ۵٠٠ رو کن کرد نامرد..
راستی داش رضا برنامه آپ باز شارژ میده انگار.
پاسخ:
آپ چجوری شارژ میده؟باید تراکنش بزنی
خب چه جوری الان باید تعرفه رو غیر فعال کنم اصلا تعرفه چیه خواهشا بیشتر توضیح بدید
پاسخ:
داداش باید بری سایت ایرانسل
سلام دوستان برا هریکی باید پیام بیاد وگرنه نمیشه دوروز پیش برا من پیام اومد 2500 دقیقه مکالمه 2500 ت الان فعال کردم هر دقیقشم 10 ریال کم میکنه :-)))))
اش رضا پیش بینی بازی همراه اول بزار
این کیه همیشه میاد منفی میده ؟
این طرح رو هم فعال کردم اول گفت ۵۰۰ مگابایت ولی وقتی خریدم گفت ۸۰ مگابایت 
پاسخ:
داداش ای پی اون کاربر رو دادم بچه ها چون بدون دلیل منفی میزاره خودش ضرر میکنه
مجبور میشه کل سیستمش عوض کنه !!!!!!هرچه بیشتر منفی سرورش روتر میشه!!!
خودش کد میشه
اقا رضا من این نت رو گرفتم ولی از شارژ خودم کم کرد.از کجا باید دید چقد مونده و داده؟
پاسخ:
نوشته ۵۰۰کم میکنه
دیروز منو ترسوندی گفتی ۴ روز شارژ نیست !! 
واسه اینترنت لازم داشتم
ولی خداییش دزدی روی دست ایرانسل نیومده توی عالم
دیشب ساعت ۰۰:۳۰ موجودی اینترنت گرفتم دیدم هنوز انگار مهلتش تموم نشده
بعد از اینترنت استفاده کردم در حد باز کردن دو سه تا سایت
بعدش یک پیامک که فرستادم دیدم نوشت باقی مانده موجودی ۱۴۶۰ تومان . قبلش ۲۵۴۵ تومان داشتم
خیر سرشون قرار بود زمان پایان بسته رو اطلاع بدند
اما انگار این روش سود بیشتری داره کسی هم اعتراضی نمیکنه !!!!!!

سلام من این کد رو زدم و پیام فعال سازی نت هم اومد ولی فعال نشده ک حتی اطلاعاتش تو کد *141*10# نبود و تو *555*1*4#هم نبود الان چیکار کنم من نه از تعرفه های رنگی استفاده میکنم نه غیره الان دقیقا باید چیکار کنم ک فعال بشه تازه مدت هم ننوشته من از کجا بفهمم کی تموم میشه خواهشا راهنمایی کنید
پاسخ:
اکر از تعرفه استفاده میکنی فعال نمیشه
*۱۴۱*۱۰ #
به منکه نه مکالمه داده  نه ایترنت نه تماس  
 میگه پیشنهادی برای شما موجود نیست !!!

سلام میگه پیشنهادی برای شما نیست :(
راستی رضا جان چه خبر از... :D
سلام پیش بینی بازی نفت و عصر  میزاری ممنون
سلام برادر من ، 
باید اس بیاد تا بتونی فعال کنی
کد رو از راست ب چپ بزنم؟قاطیه
سلام عصر شارژ فعال میشه؟ممنون
پاسخ:
باسلام اره احتمالا

این کد رو که زدم این اومد :
۱- ۵۰ دقیقه مکالمه ۵۰۰ تومان

اینترنتش کجاست ؟!
پاسخ:
برای شما مکالمه داده
برای من نت داده
انگار شانسی هست
من همین الان بسته ۱۲۰ مگابایت ۱۸۰۰ تومن رو گرفتم بعد اومدم اینجا دیدم اینو گذاشتی
اینی که من گرفتم یکروزه نوشته ولی در اصل ۳ روز فعال هست
اینی که کدش رو گذاشتی چند روزه هست ؟
بعدا هم هست یا فقط مال امروزه ؟ 
فقط یکبار میشه ازش استفاده کرد یا دوباره هم میشه لز این بسته گرفت ؟
پاسخ:
باسلام
انگارهفته ای هست ومیشه هرهفته گرفت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی