شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول

دریافت شارژ رایگان ازطریق سامانه های ایرانسل و همراه اول

شارژ رایگان ایرانسل و همراه اول
بروز ترین سایت درموردشارژ های رایگان ایرانسل،همراه اول

بایگانی
پیوندها

شارژ ایرانسل۱۵

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۵:۰۸ ب.ظ

Ozv meid(نزنیدپشتیبانی زنگیدم گفت سامانه مشکل داره منم هرچی تونستم بارش کردم قطع کرد)

ساعت۶فعال میشه

دومی الانم میده

به

۸۲۸۲

نامحدود پیشنهاد میکنم بعدا بزنید

دومی تمام شده

Ozv adost

به۸۲۸۲

من دانشگاه هستم نتم ضعیفه

دومی محدود هست ممکنه بده

دوبارعضو بشید

بعد۵دقیقه بفرستید

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۰۲/۲۸
رویای خیس

نظرات  (۲۶)

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۹ لوله کش گاز جهنم
اوه ینی باید  ۸۲۸  که مال دیروز بوده  بشه  سه هزااااار
پس بیخیال  شارژ رفتن از سامانه های ایرانسل راحت تره
۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۳۸ لوله کش گاز جهنم
نمایش‌های دیروز   ۳۲۹۱ 
 چی شد  قرعه کشی پس ؟؟؟؟؟

پاسخ:
داداش نمایش مربوط به پست های من در سایت هاست
بازدید مربوط به کاربراست
سلام یه پیام امد گفتهdm 2رابفرست پیام ندادم ولی همونم شارژ کم کرد.
پاسخ:
گزینه لغوش داخل خودش هست
قسمت اخرهمون پیامک

داداش جواب منا ندادی باید چیکار کنم؟چه جوری لغوش کنم؟ اشتباهی به جای md برعکس dm زدم.
ضمنا درمورد *747# که گفتید شب خبرت میدم هنوز منتظرم.

پاسخ:
سلام
دااش درمورد۷۴۷ایمل زدم ولی جوابی نداددبهم
گر جوابی نیومده اشکال نداره وسامانه ای فعال نشده
آره بهزاد منم بات موافقم من با۷۰۰تماس گرفتم ولی جواب درستی ک نمیده!!!باس با پشتیبانی تماس بگیریم اینجوری فایده نداره چون من امروز اصلا شارژ نگرفتم ولی دیروز۱۰تومن گرفتم.بچه ها با پشتیبانی تماس بگیرید حساب کار دستشون میاد ی دست صدانداره.
kare khobi kardi dadash!!!hagheshone
نگفتیشون وقتی سامانه مشکل داره چرا هنوز فعال نگه داشتینش که از مردم اینقدر شارژ کم کنه ؟
درررررررررررررررررررووووووووووووووود بر آقا رضا.اگر چند کاربر همین طور برخورد کنند و مخصوصا شکایت و انتقاد این شرکت رو به شرکت محترم ایرانسل بکنند این شرکتهای زیرمجموعه اختلالاتشون رو رفع میکنند.دوستان عزیزان شماره تماس700 یادتون نره.زنگ بزنید و مراتب نارضایتی و اننتقاد خودتون رو به مسئولین ایرانسل برسونید و از اونها بخواهید که حق کاربران را در مسابقات شرکتهای زیرمجموعه محترم بشمارند.بیایید با همکاری هم سازنده باشیم.من خودم چندین بار تماس گرفتم و اعتراض کردم.
سلام امشب مسابقه پیش بینی نیست
اقا این نمیده انگار.هنوز فعاله؟
سلام اشتباهی به جای md برعکس dm زدم مسابقه سلامتی فعال شد برای لغوش چی بزنم؟
اقا بهزاد موافقیم.زنگ زدین شما؟جوابی بهتون دادن اپراتور؟
ghorboonet ok!!
salam reza jan khobi??motmaenni avali hatman mide??bezanam alan??
rasti dastetam dard nakone!
پاسخ:
سلام داداش تست کردم داد ولی شما الان فعال کن یک ساعت دیگه بزن
منتظرم خبرم باش اگه بده خبرمیدم

میدونید عیب شما ملت چیه؟؟؟حاضرین هی لغو کنید دوباره بزنید حاضرید هی دو برابر اون شارج هزاری رو ازتون کسر بشه تا شارجو بگیرین امااااااااااااااااااااااااااااااااا حاضر نیستین فقط 60تومان هزینه کنید و به 700 یک زنگ بزنید و موضوع رو اطلاع بدید تا در صدد رفعش چاره ای بیندیشن.اگر آمار تلفن به 700 بالا بره مطمئئئئئئئئئئئئئئئئن باشید پیگیری میکننند و ایرانسل نظارتشو بر شرکتهای زیر مجموعش بالا میبره تا اینگونه حق کاربران برای یک شارج هزاریه ناقابل ضایع نشه.هرکی حرف منو قبول داره لطفا به جدیت به ایرانسل اطلاع بده تا نظارت کنند.به ایرانسل بگید فقط نظارتتتتتتتتتتتتتتتت رو شدید کنند.همین.تماس با اپراتور700 هزینش فقط 66تومان است.کجایید ای ملت.همکاری کنید تا حقتون ضایع نششششششششششه.اصلا کسی موافقه من هست یانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دومی تموم شد.اولی هم فعلا به منکه نداده
هرکی از اولی گرفت بگه من زدم نداد نامرد 
ممنون دومی راگرفتم اما اون نمیده و1500برد دیگه فایده داره امتحان کنم
داداش عضو MEiDاصلا ج نمیده من همه جوره امتحان کردم
سلام امشب مسابقه پیش بینی فوتبال همراه اول نیست آیا
هیچ کدوم رو بهم نداد
این کارم که میگین دوباره عضو شیم انجام میدم ولی بازم شارژ نمیده.شانس نداریم که:(
دومی چه زود تموم شده
اون شارج محدود تموم شده یانه؟ اون نامحدود باز میگه شما عضو نشدید دوبارم زدم.
دومی رو گرفتم.. :)
دمت گرم..
ایشالا اولی رو هم تا آخر شب میگیریم
البته اگه مثل دیشب ادا اطوار در نیاره.. :/
سلااام ، 
مرسی من دومی رو گرفتم...
اولی رو عضو شدم.... باید بعد ۶ بزنم؟
۲۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۷:۲۱ lililiil Ali reza lililiil
اولی نداد گفت شما عضو نیستید باید عضو شید
اس دادم دیدم عضوم
250 کم کرد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی